×

دستگیری مزاحمین تلگرامی در رشت

  • کد نوشته: 6118
  • ۱۳۹۵-۰۷-۰۶
  • 59 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری پنج مزاحم در نرم افزار پیام رسان تلگرام در شهرستان رشت خبر داد. به گزارش واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان، سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی شش […]

    دستگیری مزاحمین تلگرامی در رشت
  • رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری پنج مزاحم در نرم افزار پیام رسان تلگرام در شهرستان رشت خبر داد.

    به گزارش واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان، سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی شش نفر از شهروندان گیلانی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای آنان از طریق تلگرام، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

    او افزود: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی، پنج مزاحم تلگرامی که همگی مرد بودند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم آنها را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

    سرهنگ محمدخانی توضیح داد: متهمان با توجه به ادله دیجیتال کشف شده به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف و هدف خویش را از این کار تسویه حساب شخصی و انتقام جویی عنوان کردند.

    رئیس پلیس فتا همچنین گفت: متهمان ۴۱، ۳۶، ۳۱و ۲۱ ساله که همگی اهل و ساکن رشت بودند، برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شدند.

    او با بیان اینکه حفظ حریم خصوصی افراد خط قرمز پلیس فتاست، گفت: کسی که این حریم را از طریق پیام رسان های موبایلی یا فضای مجازی نقض کند؛ با برخورد جدی، قاطع و قانونی پلیس فتا مواجه خواهد شد.

    سرهنگ محمدخانی به شهروندان توصیه کرد که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی، مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.ir گزارش دهند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=6118

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *