×

دلخوش اباتری: افزایش رقم تسهیلات مسکن یکی از راه های خانه دار شدن مردم/نظارت بر محل هزینه کرد تسهیلات مسکن ضروری است

  • کد نوشته: 6800
  • ۱۳۹۵-۰۷-۲۹
  • 208 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم سیدکاظم دلخوش با بیان اینکه بازار مسکن نیازمند تحولی برای خروج از رکود است، تصریح کرد: تشویق به رشد ساخت و ساز مسکن یکی از راهکارهایی است که می تواند رکود فعلی در این بازار را کاهش دهد. نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید […]

    دلخوش اباتری: افزایش رقم تسهیلات مسکن یکی از راه های خانه دار شدن مردم/نظارت بر محل هزینه کرد تسهیلات مسکن ضروری است
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم سیدکاظم دلخوش با بیان اینکه بازار مسکن نیازمند تحولی برای خروج از رکود است، تصریح کرد: تشویق به رشد ساخت و ساز مسکن یکی از راهکارهایی است که می تواند رکود فعلی در این بازار را کاهش دهد.

    نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه اعطای تسهیلات مسکن در صورتی که متناسب با قیمت ها در مناطق مختلف کشور باشد می تواند به بهبود وضعیت بازار منجر شود، افزود: بازار مسکن در حال حاضر در التهاب قیمت های حبابی قرار دارد که باید با تصمیم گیری صحیح از این معضل خلاص شود.

    *رقم تسهیلات مسکن برای اقشار آسیب پذیر جامعه افزایش یابد

    وی با بیان اینکه افزایش رقم تسهیلات مسکن یکی از راهکارهای رشد خانه دار شدن مردم است، گفت: در حالی که همه کارشناسان به ضرورت افزایش تسهیلات مسکن و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه معتقدند اما می دانند که دولت در این زمینه با کاهش بودجه مواجه است.

    دلخوش ادامه داد: در صورتی که دولت بتواند با اتخاذ تدابیری مناسب افزایش ساخت و ساز را در کشور رقم بزند به طور حتم کمبود مسکن به رشد قیمت ها منجر نخواهد شد.

    *ضرورت نظارت بر نحوه هزینه کرد تسهیلات مسکن

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه در شرایط فعلی تنها راه ممکن برای ساماندهی بازار مسکن نظارت بر هزینه کرد تسهیلات مسکن است، تصریح کرد: در صورتی که با نظارت های دقیق از هزینه کرد تسهیلات در محل ساخت و ساز مسکن مطمئن شویم می توانیم به ایجاد رونق در این بازار امیدوار باشیم.

    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولت باید برنامه جامعی برای خروج مسکن از رکود ارایه کند تا به این وسیله خانه دار شدن مردم را شاهد باشیم.

    منبع:خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=6800

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *