×

دلخوش اباتری : رئیس جدید اتاق بازرگانی از قوانین در راستای خدمت به تولید استفاده کند

  • کد نوشته: 4966
  • ۱۳۹۵-۰۵-۲۳
  • 205 بازدید
  • ۰
  • رئیس جدید اتاق بازرگانی از قوانین در راستای خدمت به تولید استفاده کند سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جدید اتاق بازرگانی باید توانایی مدیریتی و تعامل با قوای سه گانه را داشته باشد و بتواند از قوانین در راستای خدمت به بخش تولید در عمل استفاده کند. به گزارش پایگاه خبری گیل […]

    دلخوش اباتری : رئیس جدید اتاق بازرگانی از قوانین در راستای خدمت به تولید استفاده کند
  • رئیس جدید اتاق بازرگانی از قوانین در راستای خدمت به تولید استفاده کند

    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جدید اتاق بازرگانی باید توانایی مدیریتی و تعامل با قوای سه گانه را داشته باشد و بتواند از قوانین در راستای خدمت به بخش تولید در عمل استفاده کند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم سید کاظم دلخوش اباتری  در خصوص شرایط رئیس جدید اتاق بازرگانی گفت: براساس اصل ۴۴ قانون اساسی برای بخش های تعاونی و خصوصی کشور، قدرت قابل توجهی لحاظ شده است.

    نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رئیس جدید اتاق بازرگانی به عنوان رئیس پارلمان بخش خصوصی باید از منافع سرمایه گذاران و تولید کنندگان حمایت کند.

    رئیس جدید اتاق باید از تجربه کافی در اقتصاد و بازرگانی برخوردار باشد

    این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در قانون حمایت های لازم از بخش خصوصی انجام شده است.

    دلخوش اباتری افزود: رئیس اتاق بازرگانی با پشتوانه حمایت های قانونی باید در جهت رونق تولید و رفع مشکلات بخش تولید تلاش کند البته بدیهی است رئیس جدید اتاق باید از تجربه کافی در اقتصاد و بازرگانی برخوردار باشد.

    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رئیس جدید اتاق بازرگانی باید توانایی مدیریتی و تعامل با قوای سه گانه را داشته باشد و بتواند از قوانین در راستای خدمت به بخش تولید در عمل استفاده کند.

     

     

     

     

    منبع :خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=4966

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *