×

دلخوش نشست امروز کمیسیون اقتصادی را تشریح کرد: بررسی مسائل موسسات مالی و اعتباری در کمیسیون اقتصادی/تاکید بر رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران کاسپین

  • کد نوشته: 13318
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۳
  • 111 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: مسائل موسسات مالی و اعتباری در کمیسیون بررسی و نمایندگان بر رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران کاسپین تاکید کردند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید کاظم دلخوش اباتری درباره نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:در جلسه امروز به موضوع وجود […]

    دلخوش نشست امروز کمیسیون اقتصادی را تشریح کرد:  بررسی مسائل موسسات مالی و اعتباری در کمیسیون اقتصادی/تاکید بر رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران کاسپین
  • سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: مسائل موسسات مالی و اعتباری در کمیسیون بررسی و نمایندگان بر رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران کاسپین تاکید کردند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید کاظم دلخوش اباتری درباره نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:در جلسه امروز به موضوع وجود برخی موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز رسیدگی شد.

    نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسائل مربوط به موسسه مالی و اعتباری کاسپین با حضور معاونان بانک مرکزی که در جلسه حضور داشتند،مورد بررسی قرار گرفت .

    دلخوش اباتری ادامه داد: نمایندگان مجلس دغدغه های خود را درباره تخلف های موسسات مالی غیرمجاز مطرح کردند، و تاکید کردند باید به این موضوعات از جمله مسائل موسسه کاسپین که باعث مشکل برای مردم شده است رسیدگی شود.

    *ارائه گزارش بانک مرکزی در خصوص رسیدگی به تخلفات موسسات مالی غیر مجاز در نشست کمیسیون

    وی افزود: معاونان رییس بانک مرکزی توضیحاتی در رابطه با سوالات نمایندگان ارائه کردند و اقدامات نظارتی این بانک را تشریح کردند.

    دلخوش اباتری افزود: نمایندگان حاضر در جلسه بر احقاق حقوق سپرده گذاران و تعیین تکلیف وضعیت مطالبات مردم از موسسات مالی از جمله موسسه کاسپین تاکید کردند.

    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:در این جلسه علاوه بر نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی، نمایندگان دیگر نیز حضور داشتند و مسائل خود در رابطه با موسسات مالی غیرمجاز مطرح کردند،رهمچنین کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس نیز نکات کارشناسی خود را بیان کردند.
    منبع:خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13318

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *