×

دهیاران و شوراهای اسلامی بازوان قدرتمند دستگاه‌های اجرایی هستند

  • کد نوشته: 12284
  • ۱۳۹۵-۱۲-۰۸
  • 103 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان بندرانزلی دهیاران و شوراهای اسلامی را بازوان قدرتمند دستگاه‌های اجرایی،علی‌الخصوص فرمانداری دانست. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،میرشمس مومنی‌زاده در جلسه بررسی مشکلات زیر ساختی روستاهای شهرستان بندرانزلی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد،دهیاران و شوراهای اسلامی را بازوان قدرتمند دستگاه‌های اجرایی، علی‌الخصوص فرمانداری دانست. فرماندار بندرانزلی افزود: روسای ادارات در […]

    دهیاران و شوراهای اسلامی بازوان قدرتمند دستگاه‌های اجرایی هستند
  • فرماندار شهرستان بندرانزلی دهیاران و شوراهای اسلامی را بازوان قدرتمند دستگاه‌های اجرایی،علی‌الخصوص فرمانداری دانست.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،میرشمس مومنی‌زاده در جلسه بررسی مشکلات زیر ساختی روستاهای شهرستان بندرانزلی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد،دهیاران و شوراهای اسلامی را بازوان قدرتمند دستگاه‌های اجرایی، علی‌الخصوص فرمانداری دانست.

    فرماندار بندرانزلی افزود: روسای ادارات در دوران مشخصی به مردم خدمت می‌کنند و باید در این دوره اثرات ماندگاری از خود برجای بگذارند و البته دهیاران و شوراها باید چنین رویکردی داشته باشند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه با تاکید بر لزوم تکریم همه مردم در ادارات افزود: مردم صاحبان اصلی این نظام هستند بنابراین باید برای دهیاران و شوراها احترام ویژه‌ای قائل باشیم چرا که نمایندگان مردمند و برای رفع مشکلات مردم به دستگاه‌های اجرایی مراجعه می‌کنند.

    مومنی‌زاده با اشاره بر اهمیت وجود تعامل بین دهیاران و شوراها، بر ضرورت دقت نظر در ارتباط با مسائل فنی و مالی تاکید کرد و یادآور شد: پیگیری بیمه روستایی، توسعه و تجهیز بوستان‌های محلی و فضاهای ورزشی و آراستگی ورودی، خروجی و حاشیه‌های روستاها در ایام تعطیلات نوروزی در اولویت قرار دارد.

    فرماندار شهرستان بندرانزلی در پایان ضمن قدردانی از همراهی و تلاش دهیاران و شوراهای روستا در جریان بارش برف اخیر خاطرنشان کرد: رضایت مردم باید جلب و مشکلاتشان مرتفع شود و اگر در جهت رفع مشکلاتشان موفق نبودیم باید برای عدم موفقیت در رفع مشکلات مردم پاسخ قانع کننده‌ای داشته باشیم.

    در پایان این جلسه و پس از اینکه روسای ادارات حاضر توضیحات خود را در خصوص مسائل و مشکلات مطروحه ارائه کردند، مهندس حسن خسته‌بند نیز طی سخنانی ضمن اشاره بر لزوم رفع مشکلات مردم در روستاها، هماهنگی و همراهی دستگاه‌ها در راستای تسریع رسیدگی به امور و خدمت‌رسانی به مردم را خواستار شد.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12284

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *