×

رئیس‌کل دادگستری گیلان: هنوز هم برای حراست از عرصه‌های جنگلی به دنبال نیروی انسانی هستیم

  • کد نوشته: 9808
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۴
  • 49 بازدید
  • ۰
  • احمد سیاوش‌پور ظهر امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان گیلان که در شهرستان رشت برگزار شد با اشاره به اینکه امروز باید به مقوله بیت المال توجه ویژه ای شود اظهار داشت: خسارات وارد شده از سوی افراد جامعه به بیت المال جبران نشدنی است. مدیرکل […]

    رئیس‌کل دادگستری گیلان: هنوز هم برای حراست از عرصه‌های جنگلی به دنبال نیروی انسانی هستیم
  • احمد سیاوش‌پور ظهر امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان گیلان که در شهرستان رشت برگزار شد با اشاره به اینکه امروز باید به مقوله بیت المال توجه ویژه ای شود اظهار داشت: خسارات وارد شده از سوی افراد جامعه به بیت المال جبران نشدنی است.

    مدیرکل دادگستری گیلان منابع و عرصه‌های جنگلی گیلان را یکی از ارزشمند ترین منابع کشور عنوان کرد و افزود: در حفظ و حراست از این ثروت عظیم مالی با تکنولوژی و راهکار‌های علمی روز فاصله چشمگیری داریم.

    سیاوش پور با بیان اینکه هنوز در حفظ و حراست از عرصه‌های جنگلی به دنبال نیروی انسانی هستیم تاکید کرد: باید به دور از راهکارهای قدیمی در حفظ و حراست از عرصه‌های جنگلی از تکنولوژی روز که تاثیرات به سزایی دارند استفاده کنیم.

    وی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در حفظ و حراست از اراضی جنگلی خاطرنشان کرد: باید با فرهنگ سازی و بیان ارزش های جنگل در جامعه کاری کنیم تا مردم خود به حفظ و حراست از جنگل و منابع ملی روی‌آورند.

    رئیس کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر اینکه اگر کسی متعهد و دلسوز باشد با کمترین امکانات بزرگترین موفقیت‌ها را به وجود می‌آورد بیان کرد: این امر به خوبی در دوران ۸ سال دفاع مقدس در میهن اسلامی ایران جلوه کرده‌ است.

    سیاوش پور با اشاره به گسترش توسعه پایدار در استان و با ابراز اینکه توسعه پایدار با تعامل و همکاری تمامی دستگاه ها در استان به مرحله ظهور می‌رسد تاکید کرد: اگر قرار است صنعت در استان رشد کند باید صنعت متناسب با اقلیم گیلان در استان وجود داشته باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9808

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *