×

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان: سیره حضرت فاطمه زهرا(س)، بهترین راه سعادت زنان مسلمان

  • کد نوشته: 12540
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۳
  • 65 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان حضرت زهرا(س) را بهترین الگو برای تمام جوامع دانست و گفت: سیره حضرت فاطمه زهرا(س)را بهترین راه سعادت زنان مسلمان دانست . به گزارش« پایگاه خبری گیل و دیلم » حجت‌الاسلام عباس صباحی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: در سراسر تاریخ بشریت زنانی بودند که پایه […]

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان:  سیره حضرت فاطمه زهرا(س)، بهترین راه سعادت زنان مسلمان
  • رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان حضرت زهرا(س) را بهترین الگو برای تمام جوامع دانست و گفت: سیره حضرت فاطمه زهرا(س)را بهترین راه سعادت زنان مسلمان دانست .

    به گزارش« پایگاه خبری گیل و دیلم » حجت‌الاسلام عباس صباحی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: در سراسر تاریخ بشریت زنانی بودند که پایه گذار تحولی بزرگ در پیشبرد تعالیم دین شدند و با پروراندن و تربیت رهبران دین جایگاه بزرگی را به نام خود به ثبت رساندند .
    وی افزود: حضرت موسی و عیسی نمونه بارزی بودند که اگر شجاعت مادران آنها نبود رسالت نبوتی برای آنها به ثبت نمی رسید، ولی به خواست خداوند و اراده این زنان پاک و بزرگ ادیان الهی شکل گرفت تا به اسلام رسید .

    این کارشناس مذهبی به زندگانی حضرت فاطمه (س)اشاره و تصریح کرد: در طول تاریخ زندگی به سیاست و شجاعت و علم فاطمه نیامده است، دختری که در سن کودکی به جای بازی در بین دوستان به تربیت دو امام مشغول شد و در کنار آن با رشادت به صیانت از حریم نبوت و امامت پرداخت .

    حجت‌الاسلام صباحی در پایان یادآور شد: در بحران زندگانی پیامبر اسلام(ص)پس از وفات حضرت خدیجه، فاطمه(س)التیام بخش درد ایشان بودند و مانند مادری غمخوار به پرستاری از پیامبر(ص) خدا می پرداخت و در دوران ولایت امام علی(ع)نیز ضمن تربیت فرزندان و خانه داری، در راه صیانت از حریم امامت و ولایت به شهادت رسیدند و سیره او بهترین اسوه زنان مسلمان شد.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12540

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *