×

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رودسر خبر داد: اجرای کنسرت موسیقی نواحی گروه گیل و آمارد در رودسر

  • کد نوشته: 12840
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۷
  • 78 بازدید
  • ۰
  • رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از اجرای کنسرت موسیقی نواحی گروه گیل و آمارد همزمان با فرارسیدن ایام نوروز در این شهرستان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، علی فلاح رنجبر افزود: با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری موسسه فرهنگی هنری […]

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رودسر خبر داد: اجرای کنسرت موسیقی نواحی گروه گیل و آمارد در رودسر
  • رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از اجرای کنسرت موسیقی نواحی گروه گیل و آمارد همزمان با فرارسیدن ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، علی فلاح رنجبر افزود: با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری موسسه فرهنگی هنری نغمه های بیجارهای لیش ، گروه موسیقی نواحی گیل و آمارد به سرپرستی ناصر وحدتی، ٧ فروردین ٩۶ در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر کنسرت اجرا خواهند کرد.

    وی گفت: استاد وحدتی سال ١٣٢۶ در سیاهکل متولد و از کودکی به خوانندگی و موسیقی محلی روی آورد و علاقمندی وی به موسیقی محلی تا جایی بود که توانست در طی ۴٠ سال تلاش و پشتکار ، اشعار – ترانه ها و ملودی های محلی را گردآوری و با همکاری گروه های موسیقی شمشال و گیل و آمارد ، بیش از ٨٠ کنسرت محلی در ایران – آلمان – ایتالیا – ارمنستان – کرواسی – روسیه اجراء نماید. اجرای کنسرت محلی در فرهنگسرای نیاوران که با استقبال پرشورمردم همراه بود و اجرای موسیقی محلی در جشنواره بین المللی موسیقی فجر از دیگر فعالیتهای این هنرمند گیلانی است.

    فلاح رنجبر اذعان داشت : سعید پورمحمد ( نوازنده کمانچه و همخوان ) – مبین سهیلی فر ( نوازنده کوبه ای ) – سولماز براری ( کمانچه ) – نیما برزگر ( نوازنده تار ) – و اکرم فغان زاده ( همخوان ) ناصر وحدتی ( نوازنده ، سرپرست و تنظیم کننده موسیقی ) را در اجرای قطعات موسیقی محلی همراهی خواهند کرد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر ادامه داد: در این کنسرت، استاد وحدتی با همکاری گروه خود ، قطعات لیلی- زرنگیس – رعنا – دوستی – اهه بگو – باغ محتشم – لیلی لیلی – بهار گنده واش – دیلمان – کونوس کله – ای خان باجی را اجراء خواهد کرد.

    فلاح رنجبر اظهار کرد: کنسرت مذکور دوشنبه ٧ فروردین ٩۶ در دوسانس ١٨/٣٠ الی ٢٠ و ٢١ الی ٢٢/٣٠ در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت به سامانه فروش بلیت ایران کنسرت www.iranconcert.com مراجعه کنند.
    منبع:ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12840

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *