×

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان: بسیاری از ناامنی‌ها و سرقت‌ها توسط افراد فرصت طلب در خانه مسافرها رقم می‌خورد.

  • کد نوشته: 6436
  • ۱۳۹۵-۰۷-۱۴
  • 75 بازدید
  • ۰
  • سرهنگ رضا محمدزاده صبح امروز در همایش پلیس, امنیت و اصناف که در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار شد، اظهار داشت: هدف اداره نظارت بر اماکن عمومی هموار کردن مسیر امن برای انجام فعالیت‌های اقتصادی است. رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه جامعه اصناف تاثیرگذاری زیادی […]

    رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان: بسیاری از ناامنی‌ها و سرقت‌ها توسط افراد فرصت طلب در خانه مسافرها رقم می‌خورد.
  • سرهنگ رضا محمدزاده صبح امروز در همایش پلیس, امنیت و اصناف که در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار شد، اظهار داشت: هدف اداره نظارت بر اماکن عمومی هموار کردن مسیر امن برای انجام فعالیت‌های اقتصادی است.

    رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه جامعه اصناف تاثیرگذاری زیادی در کشور دارند، بیان کرد: اصناف یک سوم جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و حدود ۳.۵ میلیون واحد صنفی در کشور داریم و ۲۵ میلیون نفر در واحدهای صنفی فعالیت می‌کنند.

    وی نقش اصناف را در زمان انقلاب, جنگ تحمیلی و تحریم ظالمانه مهم عنوان کرد و گفت: بازاریان همواره در صحنه‌ها نقش مهمی ایفاء کردند و به‌طور مثال در دوران دفاع مقدس بازاریان و مردم گیلان ۱۲۰۰ کامیون مواد غذایی به جبهه‌ها فرستادند.

    محمدزاده با بیان اینکه بازاریان همواره در خدمت انقلاب بودند، مطرح کرد: در زمانی که دشمن می‌خواست بازار را تعطیل کند بازاریان یک روز بازار را تعطیل نکردند و اعتراض خود را در چارچوب قانون مطرح کردند.

    رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان هدف از برگزاری همایش پلیس, امنیت و اصناف را افزایش و ارتقاء ضریب امنیت در سایه جلب مشارکت عمومی و وحدت میان اصناف و پلیس عنوان کرد.

    محمدزاده با بیان اینکه بیشتر تخلفات صنفی از واحدهایی که فاقد پروانه کسب هستند رقم می‌خورد، مطرح کرد: تلاش می‌کنیم واحدهای صنفی فاقد پروانه را تا پایان سال و اوایل سال ۹۶ به کمتر از ۱۰ درصد برسانیم.

    وی همه مراکز اقامتی را مجهز به سامانه اصناف و پلیس اعلام کرد و گفت: پلیس به همه مسافرانی که به استان گیلان وارد می‌شوند نظارت می‌کند و در تلاش هستیم امنیت و نظارت را در سایر صنوف نظیر پارکینگ‌ها و نمایشگاه‌ها دنبال کنیم.

    محمدزاده، خانه مسافرها را یک دغدغه برای مردم متدین گیلان عنوان کرد و گفت: ۳ هزار و ۷۶۵ واحد خانه مسافر در گیلان داریم که باید ساماندهی شوند و معتقدیم بسیاری از ناامنی‌ها و سرقت‌ها توسط افراد فرصت طلب در خانه مسافرها رقم می‌خورد.

    وی از برگزاری ۱۹۲ ساعت کلاس آموزشی در ۶ ماه نخست امسال برای واحدهای صنفی خبر داد و گفت: آموزش در پیشگیری از تخلفات نقش اساسی دارد و سعی می‌کنیم با برگزاری کلاس‌های آموزشی، اصناف را با قانون و مقررات آشنا کنیم.

    رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه سال گذشته ۴۱ هزار و ۱۲۶ مورد بازدید از واحدهای صنفی انجام دادیم، عنوان کرد: در ۶ ماه نخست امسال ۷ هزار بازدید از واحدهای صنفی انجام دادیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=6436

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *