×

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان خبر داد: افزایش ۳۰ درصدی اختصاص اعتبارات به گیلان

  • کد نوشته: 12812
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۶
  • 114 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان از افزایش ۳۰ درصدی اختصاص سهم اعتبارات در سال جاری به این استان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» کیوان محمدی عصر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه سهم اعتبارات گیلان در سال جاری ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است اظهار کرد: […]

    رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان خبر داد: افزایش ۳۰ درصدی اختصاص اعتبارات به گیلان
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان از افزایش ۳۰ درصدی اختصاص سهم اعتبارات در سال جاری به این استان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» کیوان محمدی عصر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه سهم اعتبارات گیلان در سال جاری ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است اظهار کرد: اعتبارات عمرانی ماده ۱۸۰ تا ۴۰ درصد و جرائم رانندگی از ۱۵ درصد به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

    وی به توزیع اعتبارات استانی با عدالت بین شهرستان‌ها در گیلان اشاره کرد و افزود: نباید انتظار داشته باشیم اعتبار یک شهرستان قطع شده و به اعتبار شهرستان‌های دیگر اضافه شود زیرا این انتظار غیر منطقی است.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با تأکید بر توزیع اعتبارات با عدالت و مدیریت صحیح در شهرستان‌ها، بیان کرد: رودبار تنها محل گذر گیلانی‌ها نیست بلکه وجود راه‌آهن و بزرگراه موجب رونق اقتصادی این شهرستان می‌شود.

    محمدی، خواستار استفاده از فرصت رودبار در افزایش بازرگانی و ورود گردشگران به گیلان شد و تصریح کرد: رودبار شهرستانی گردشگرپذیر محسوب می‌شود و با وجود کوه‌ها، غارها، دره‌ها، جنگل‌ها و … می‌تواند این صنعت را تقویت کرده و موجب ایجاد درآمد پایدار برای مردم منطقه شود.

    وی به مطالبات شهرداری‌های رودبار اشاره کرد و گفت: شهرداری‌های رودبار برای پیگیری مطالبات خود به صورت ریز اما درست و با مشخص کردن پیمانکاران پروژه به سازمان برنامه و بودجه گیلان مراجعه کنند.

    به گزارش گیل و دیلم، کیوان محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان به همراه مدیران و رؤسای اداره‌های رودبار از تعدادی از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در این شهرستان بازدید کردند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12812

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *