×

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان: ۱۵ طرح کشاورزی در گیلان اجرایی می‌شود/اختصاص ۲۵ هزار و ۳۰۶ میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های کشاورزی

  • کد نوشته: 2680
  • ۱۳۹۵-۰۳-۲۵
  • 67 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ۱۵ طرح کشاورزی تولیدی، خدماتی و عمرانی در سال ۹۵ در گیلان در دست اجراست گفت: اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار و ۳۰۶ میلیون ریال برای این طرح‌ها هزینه شده است. علیرضا شعبان‌نژاد با اشاره به اینکه گیلان در سال ۹۵، اتمام ۱۵ طرح کشاورزی را در دست […]

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان: ۱۵ طرح کشاورزی در گیلان اجرایی می‌شود/اختصاص ۲۵ هزار و ۳۰۶ میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ۱۵ طرح کشاورزی تولیدی، خدماتی و عمرانی در سال ۹۵ در گیلان در دست اجراست گفت: اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار و ۳۰۶ میلیون ریال برای این طرح‌ها هزینه شده است.

    علیرضا شعبان‌نژاد با اشاره به اینکه گیلان در سال ۹۵، اتمام ۱۵ طرح کشاورزی را در دست اجرا دارد اظهار داشت: بالغ بر یک هزار و ۳۹ خانوار از بهره‌برداری این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

    وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها در شهرستان‌های شفت، ماسال، فومن، رضوانشهر، لاهیجان، رودبار و صومعه سرا به بهره‌برداری می‌رسد افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۳۰ نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر اینکه در این ۱۵ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی ۴۱ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است خاطرنشان کرد: اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار و ۳۰۶ میلیون ریال برای این طرح‌ها هزینه شده است.

    شعبان‌نژاد طرح‌های تولیدی و خدماتی این پروژه‌ها را گاوداری گوشتی، مرغداری گوشتی و نیمچه گوشتی و بازسازی کارخانه شالیکوبی اعلام کرد و افزود: طرح تجهیز و نوسازی اراضی، کانال بتنی، تعمیق و بازسازی آب‌بندان از طرح‌های عمرانی این ۱۵ پروژه است.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه طرح تجهیز و نوسازی اراضی استان از طرح‌های شاخص  این پروژه‌ها محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به اقتصادی کردن فعالیت کشاورزی و افزایش درآمد کشاورزان از طریق کاهش هزینه‌های تولید کمک می‌کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=2680

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *