×

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد: اجرای ۱۱۰۰ طرح تولیدی در گیلان

  • کد نوشته: 12424
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۰
  • 76 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از اجرای یک‌هزار و ۱۰۰ طرح تولیدی و صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی در این استان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» علی منتظری امروز با اشاره به اجرای طرح‌های تولیدی در گیلان اظهار کرد: تعداد یک‌هزار و ۱۰۰ طرح تولیدی و صنعتی با پیشرفت فیزیکی […]

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد: اجرای ۱۱۰۰ طرح تولیدی در گیلان
  • رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از اجرای یک‌هزار و ۱۰۰ طرح تولیدی و صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی در این استان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» علی منتظری امروز با اشاره به اجرای طرح‌های تولیدی در گیلان اظهار کرد: تعداد یک‌هزار و ۱۰۰ طرح تولیدی و صنعتی با پیشرفت فیزیکی مختلف در حال احداث در استان داریم.

    وی بر حرکت در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و افزود: در کوتاه‌مدت باید بتوانیم حرکت‌های خوبی در برندسازی داشته باشیم زیرا مشتریان از ما می‌خواهند نقشی فراتر از حمایت از مصرف‌کننده داشته باشیم.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه آموزش در برندسازی بسیار مهم است، تصریح کرد: شورای آموزش و پژوهش در سازمان مذکور تشکیل شده است.

    منتظری، آگاهی واحدهای صنفی از فعالیت‌های بازرگانی را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: دوره‌های مختلف آموزشی برای صاحبان واحدهای صنفی در گیلان برنامه‌ریزی شده است.

    وی با تأکید براینکه محصولی که واحدهای تولیدی عرضه می‌کنند باید مزیتی در زندگی مشتری داشته باشد، متذکر شد: فرهنگ استفاده از کالای داخلی باید در جامعه نهادینه شود.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12424

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *