×

رئیس سازمان چای کشور: ۱۳ میلیارد تومان مطالبات چایکاران باقی مانده است

  • کد نوشته: 11267
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۳
  • 121 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان چای کشور مقدار باقی‌مانده مطالبات چایکاران گیلان و مازندران را ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: به‌زودی این مبلغ به حساب چایکاران واریز می‌شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمد روزبهان عصر امروز در نشست سازمان چای این شهرستان با اشاره به وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران گیلان و مازندران اظهار […]

    رئیس سازمان چای کشور: ۱۳ میلیارد تومان مطالبات چایکاران باقی مانده است
  • رئیس سازمان چای کشور مقدار باقی‌مانده مطالبات چایکاران گیلان و مازندران را ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: به‌زودی این مبلغ به حساب چایکاران واریز می‌شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمد روزبهان عصر امروز در نشست سازمان چای این شهرستان با اشاره به وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران گیلان و مازندران اظهار کرد: ۲۱ بهمن ماه جاری مبلغ ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از مطالبات چایکاران واریز شده که مجموع پرداختی‌ها به ۲۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

    وی پرداخت این میزان مطالبات را مربوط به سه چین بهاره، تابستانه و پاییزه عنوان کرد و افزود: در این سه دوره چایکاران ۱۳۹ هزار تن برگ سبز چای به ارزش ۲۳۴ میلیارد تومان را چیدند.

    رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه حدود ۱۳ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران گیلان و مازندران باقی مانده است، خاطرنشان کرد: ۱۸ بهمن ماه جاری نیز ۶۷۵ میلیون تومان از مطالبات چایکاران به حساب آنها واریز شده بود.

    وی با تصریح بر اینکه صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور تسهیلات خوبی برای افزایش میزان تولید چای در نظر گرفته است، ادامه داد: امیدواریم سال آینده تولید برگ سبز چای به نحو چشمگیری افزایش یابد.

    روزبهان به احیای باغ‌های چای اشاره کرد و گفت: امیدواریم با وجود صندوق مذکور و همت بلند چایکاران باغ‌های رها شده بیشتری به چرخه تولید بازگردند ضمن اینکه تسهیلات صندوق با بهره چهار درصد بوده و شرایط مناسبی را فراهم کرده است.

    به گفته وی، پرداخت تسهیلات صندوق در قالب طرح تغذیه و نگه‌داری باغ ها، اعطای وام بدون سود برای انجام عملیات هرس و پرداخت هزینه‌های بلاعوض آبیاری باغ‌های چای تا سقف ۸۵ درصد است.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11267

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *