×

رئیس ستاد انتخابات گیلان خبر داد: فرمانداران و بخشداران آماده آغاز برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی

  • کد نوشته: 13326
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۳
  • 165 بازدید
  • ۰
  • رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت:فرمانداران و بخشداران آماده آغاز برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»؛محمد احمدی پور رئیس ستاد انتخابات گیلان در هفتمین نشست ستاد انتخابات با اشاره به اینکه چهارشنبه بیست و پنجم اسفند دستور شروع انتخابات شوراها از سوی وزیر کشور بر اساس […]

    رئیس ستاد انتخابات گیلان خبر داد:  فرمانداران و بخشداران آماده آغاز برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی
  • رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت:فرمانداران و بخشداران آماده آغاز برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»؛محمد احمدی پور رئیس ستاد انتخابات گیلان در هفتمین نشست ستاد انتخابات با اشاره به اینکه چهارشنبه بیست و پنجم اسفند دستور شروع انتخابات شوراها از سوی وزیر کشور بر اساس جدول زمانبندی انتخابات صادر می شود گفت:با دستور شروع انتخابات آگهی ثبت نام ازداوطلبان انتشار پیدا می کند و از ۲۵ اسفند تا ۲۹ اسفند می‌بایست هیات‌های اجرایی توسط فرمانداران و بخشداران تشکیل شود .

    وی افزود:ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراها شهر و روستا در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها انجام خواهد پذیرفت .

    معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خاطرنشان کرد:ارائه ی گواهی عدم سوء پیشینه و مدارک هویتی و تحصیلی و مدارکی که قانون معین کرده برای نام نویسی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی داوطلبان الزامی است .

    وی با بیان اینکه فرمانداران وبخشداران آماده آغاز برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند،گفت:همه گونه پیش بینی نرم افزاری و سخت افزاری صورت گرفته وآموزش کامل به عوامل اجرایی داده شده است.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13326

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *