×

رئیس ستاد انتخابات گیلان: نهایت دقت در بررسی صلاحیت ها انجام شود

  • کد نوشته: 13938
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۴
  • 120 بازدید
  • ۰
  • رئیس ستاد انتخابات گفت: در بررسی صلاحیت افراد ثبت نام کننده انتخابات شوراها نهایت دقت انجام شود تا حقی از کسی تضییع نشود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، محمد احمدى پور در نشست ستاد انتخابات که با حضور فرمانداران و اعضای هیات نظارت بر انتخابات […]

    رئیس ستاد انتخابات گیلان:  نهایت دقت در بررسی صلاحیت ها انجام شود
  • رئیس ستاد انتخابات گفت: در بررسی صلاحیت افراد ثبت نام کننده انتخابات شوراها نهایت دقت انجام شود تا حقی از کسی تضییع نشود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، محمد احمدى پور در نشست ستاد انتخابات که با حضور فرمانداران و اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در گیلان برگزار شد ،گفت: همه کارها در فرماندارى ها و بخشدارى ها با دقت و بر اساس قانون در حال انجام گیرى است و مبناى عملکرد ما نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر از قانون است.

    وى اظهار ﻛﺮﺩ: بر اساس توصیه رهبرى معظم انقلاب، مر قانون اصل اساسى در اجرا و هدایت انتخابات پیش رو است.

    رئیس ستاد انتخابات گیلان تاکید رهبرى بر ایجاد بستر مناسب براى مشارکت حداکثرى مردم در انتخابات را در کنار رعایت مر قانون، بسیار مهم و قابل تامل قلمداد ﻛﺮﺩ و افزود: سازمان ها و ادارات دولتى از ابزار تبلیغاتى خود نباید له یا علیه کسى استفاده کنند، بلکه براى تقویت مشارکت حداکثرى مردم در انتخابات استفاده کنند.

    احمدی پور تصریح کرد: پیش بینى مى شود در دو روز آینده با تعدد بالای ثبت نام کنندگان مواجه شویم که بدیهى است باید تمهیدات لازم اندیشیده و اجرا شود.

    رئیس ستاد انتخابات استان گیلان وظایف هیات هاى اجرایى و نظارت را در عین رعایت تعامل و همیارى در انجام امور مربوط به برگزارى انتخابات، جدا از هم دانست و تاکید ﻛﺮﺩ: هر کدام از هیات ها با رعایت چارچوب هاى قانونى که مورد تاکید مقام معظم رهبرى است، نسبت به انجام وظایف خود اقدام نمایند.

    معاون استاندار گیلان افزود: خوشبختانه با ثباتى که در مجموعه هیات نظارت استان ایجاد شد، امیدواریم این تعامل به بهترین نحو صورت گیرد.

    احمدى پور بر لزوم حفاظت فرمانداران از منافع عموم مردم تاکید و خاطرنشان ﻛﺮﺩ: در هر مرحله از فرآیند برگزارى انتخابات که نیاز به هماهنگى با ستاد انتخابات بود، حتما مشورت و هماهنگى لازم صورت پذیرد.

    رئیس ستاد انتخابات استان گیلان همچنین بر لزوم توجه و دقت نظر در بررسی صلاحیت افراد ثبت نام کننده و عدم تضییع حقوق آنان تاکید و خاطرنشان ﻛﺮﺩ: دو ماه آینده نیز بایستى با سختکوشى و صبورى پیش رویم تا بتوانیم همچون انتخابات مجلس شوراى اسلامى و مجلس خبرگان رهبرى درست و قانونى عمل کرده و انتخابات را بخوبى پشت سر بگذاریم.

    سید کاظم دلخوش، رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان نیز در این نشست با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مر قانون در تایید صلاحیت ها و روند برگزاری انتخاباتی سالم افزود: در اجرای قانون و اعمال نظارت بر روند انتخابات، به هیچ عنوان حرکات غیر قانونی را برنمی تابیم و از دخالت سلایق در تصمیم گیری ها اکیدا جلوگیری خواهیم کرد و ملاک عمل مراجع چهارگانه در استان خواهد بود که با دقت نظر و حساسیت، به وظایف خود عمل می کنند.

    وی با بیان این امر که برای برگزاری انتخاباتی سالم نیازمند تعامل و همکاری تمامی فرمانداران شهرستان ها خواهیم بود، اظهار کرد: هیات عالی نظارت به تاسی از فرمایشات رهبری، با تمام قدرت مقابل کسانی که در روند برگزاری انتخابات شوراهای استان تنش، دخالت و یا هرگونه فرافکنی ایجاد کنند، ایستاده است.

    دلخوش تصریح کرد: تلاش همه همکاران من در هیات عالی نظارت و هیات های اجرایی انتخابات در فرمانداری ها ایجاد تفاهم، دوستی و آرامش همراه با حفظ حقوق تمامی شهروندان است و همیشه از پیشنهادات سازنده ای که حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کند، استقبال خواهیم کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13938

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *