×

راه‌اندازی خط پرواز رشت به ارمنستان از فرودگاه سردارجنگل رشت

  • کد نوشته: 13018
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۹
  • 68 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت از راه‌اندازی خط پرواز رشت به ارمنستان در ایام نوروز ۹۶ خبر داد‌. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس غلامرضا کریم آقایی از راه اندازی پروازهای خارجی از فرودگاه سردار جنگل رشت در ایام نوروز خبرداد و گفت: اولین پرواز رشت به ایروان به شماره ۷۳۰ NGT توسط […]

    راه‌اندازی خط پرواز رشت به ارمنستان از فرودگاه سردارجنگل رشت
  • مدیرکل فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت از راه‌اندازی خط پرواز رشت به ارمنستان در ایام نوروز ۹۶ خبر داد‌.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس غلامرضا کریم آقایی از راه اندازی پروازهای خارجی از فرودگاه سردار جنگل رشت در ایام نوروز خبرداد و گفت: اولین پرواز رشت به ایروان به شماره ۷۳۰ NGT توسط شرکت هواپیمایی ارمنستان روز یکشنبه ۲۹ اسفند ساعت ۸ و سی و پنج دقیقه، از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقصد ارمنستان انجام خواهد شد.

    مدیرکل فرودگاه گیلان از آمادگی فرودگاه سردار جنگل رشت برای پذیرش پروازهای فوق العاده نوروزی خبر داد و افزود: پرواز رشت به ایروان در روزهای ۵ و ۱۱ فروردین نیز در ساعت ۹ و سی و پنج دقیقه، این فرودگاه را به مقصد ایروان ارمنستان ترک خواهد کرد.

    کریم اقایی همچنین اضافه کرد: با اضافه شدن مسیر رشت به ایروان تعداد ۹۶ سورتی پرواز داخلی و چهار سورتی پرواز خارجی در هفته از فرودگاه سردارجنگل رشت به مقاصد تهران، مشهد،اصفهان، شیراز، کیش، بندرعباس، عسلویه، اهواز، نجف اشرف و ایروان انجام می‌شود.

    وی همچنین از افزایش پروازهای داخلی و خارجی در ایام نوروز از فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد که اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13018

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *