×

رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور در گیلان آغاز شد

  • کد نوشته: 98590
  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۶
  • 55 بازدید
  • ۰
  • بیست و یکمین دوره رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور از امروز پنجشنبه در رشت مرکز استان گیلان آغاز شد.‌....
    رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور در گیلان آغاز شد
  • به گزارش گیل و دیلم، در این دوره از رقابت‌ها، بیش از هزار ورزشکار این رشته از استان‌های مختلف کشور حضور دارند که در رشته‌های مختلف پرورش اندام و در سه رده سنی در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت با هم رقابت می‌کنند.

    ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها، در رشته‌های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، گیمز کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار و در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان در خصوص برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در روز نخست این مسابقات، ورزشکاران در رشته‌های فیزیک، ماسکولار و فیزیک کلاسیک و در رده‌های سنی مختلف با هم رقابت می کنند.

    حمید میرزاهد افزود: همچنین روز جمعه(فردا) نیز، ورزشکاران رده‌های سنی مختلف در رشته‌های گیمز کلاسیک، بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ رقابت خود را انجام خواهند داد و روز شنبه هفته آینده نیز مسابقات فیتنس برگزار خواهد شد.

    وی به استقبال ورزشکاران از این رقابت‌ها نیز اشاره و بیان کرد: با وجود اینکه هزار و ۲۰ ورزشکار برای مسابقات پرورش اندام و حدود ۳۰۰ ورزشکار نیز برای رقابت‌های فیتنس ثبت نام کردند، رکورد جدیدی در این مسابقات ثبت شده زیرا تاکنون این رقابت‌ها با حضور کمتر از هزار ورزشکار برگزار شده بود.

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به حضور همه قهرمانان رشته‌های بدنسازی و پرورش اندام، امیدواریم که سطح کیفی این دوره نیز نسبت به ادوار گذشته بسیار بالاتر باشد و شاهد رقابت‌های مهیجی از سوی ورزشکاران رشته‌های مختلف بدنسازی باشیم

    نویسنده: امید غمخوار
    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=98590

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *