×

روزنامه هم میهن: همه سرنشین یک کشتی هستیم؛ کشتی غرق شود همه غرق می‌شویم

  • کد نوشته: 92185
  • ۱۴۰۲-۰۶-۱۳
  • 42 بازدید
  • ۰
  • روزنامه هم میهن نوشت: وضعیت ما مثل هواپیما یا کشتی است که همه سوار آن هستیم. مسافران هم به اندازه خلبان یا سکاندار کشتی از رسیدن به مقصد بهره‌مند و از ساقط یا غرق شدن متضرر می‌شوند. روزنامه هم میهن به مسئولان کشور گفته نگاهی به نقشه ایران و کشورهای همسایه بیندازند تا ببینند چگونه […]

    روزنامه هم میهن: همه سرنشین یک کشتی هستیم؛ کشتی غرق شود همه غرق می‌شویم
  • روزنامه هم میهن نوشت: وضعیت ما مثل هواپیما یا کشتی است که همه سوار آن هستیم. مسافران هم به اندازه خلبان یا سکاندار کشتی از رسیدن به مقصد بهره‌مند و از ساقط یا غرق شدن متضرر می‌شوند.

    روزنامه هم میهن به مسئولان کشور گفته نگاهی به نقشه ایران و کشورهای همسایه بیندازند تا ببینند چگونه در حال سبقت گرفتن از ما هستند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از هم میهن، خیر همه ما در این است که دولت آقای رئیسی موفق شود. بازی ما با این دولت یا هر دولت دیگری بازی صفر و یک نیست که یک طرف ببازد و طرف دیگر برنده شود. وضعیت ما مثل هواپیما یا کشتی است که همه سوار آن هستیم. مسافران هم به اندازه خلبان یا سکاندار کشتی از رسیدن به مقصد بهره‌مند و از ساقط یا غرق شدن متضرر می‌شوند.

    این روزنامه در ادامه نوشته است: دولت راه را اشتباه می‌روند. نه در شناخت مشکلات و بیماری تبحر دارند و نه در تجویز دارو برای درمان آن و از همه بدتر اینکه متولیان امور آن نیز فاقد توانایی کافی برای برداشتن این بار هستند و جالب بلکه تاسف‌بار این‌که همچنان دنبال مقایسه خود با دولت گذشته و انداختن ناکامی‌های خود به عهده آن دولت هستند. گویی که اگر موفق شده بودند، آن را نیز باید به حساب عملکرد دولت قبل دانست. از روی افراد انتخابی و انتصابی دولت می‌توان فهمید که برنامه‌ای وجود ندارد و اصولاً قرار نیست که کاری در خور و شایسته مردم انجام شود.

    هم میهن در پایان تاکید کرده است: فرصت‌ها از دست می‌روند. فرزندان این سرزمین، همه ما را محکوم خواهند کرد. نگاهی به نقشه ایران و کشورهای همسایه بیندازیم تا ببینیم چگونه در حال سبقت هستند. این شایسته مردم ایران نیست

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=92185

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *