×

روز بدون خودرو با مشارکت کودکان سندروم داون و بوم بانان و شهروندان گیلانی در لاهیجان

  • کد نوشته: 2933
  • ۱۳۹۵-۰۳-۲۸
  • 77 بازدید
  • ۰
  • در راستای حمایت از محیط زیست  بوم بانان گیلان به پویش سه شنبه های بدون خودرو پیوستند. رکاب زنی نمادین و یک ساعت ونیمی کودکان سندروم داون و اعضای موسس سمن و بوم بانان گیلانی به همراهی مردم با فرهنگ لاهیجانی  با شعار روز بدون خودرو امروز در شهر لاهیحان برگذار شد. بهرنگ فرید یکی از اعضای […]

    روز بدون خودرو با مشارکت کودکان سندروم داون و بوم بانان و شهروندان گیلانی در لاهیجان
  • در راستای حمایت از محیط زیست  بوم بانان گیلان به پویش سه شنبه های بدون خودرو پیوستند.

    رکاب زنی نمادین و یک ساعت ونیمی کودکان سندروم داون و اعضای موسس سمن و بوم بانان گیلانی به همراهی مردم با فرهنگ لاهیجانی  با شعار روز بدون خودرو امروز در شهر لاهیحان برگذار شد.

    بهرنگ فرید یکی از اعضای هیات موسس در حاشیه برگزاری این مراسم گفت:  هدف اصلی از این حرکت، تشویق شهروندان به استفاده از وسیله نقلیه پاک و عدم استفاده از وسایل موتوری می باشد.

    وی با ابراز امیدواری از اینکه مسولین مدیریت شهری با ایجاد زیرساخت های لازم و برنامه های تشویقی حمایت خود را از این حرکت ادامه دهند افزود: امیدوارم تا شاهد استفاده کمتر شهروندان از خودروهای شخصی و تک سرنشین باشیم.

    مرتضی پیله ور جاوید مسئول انجمن سندروم داون گیلان نیز گفت: آرین، سپهر، علیرضا و مهیار چهار نفر از دوچرخه سواران انجمن سندروم داون گیلان، در پویش حمایت از سه شنبه های بدون خودرو در خیابان های لاهیجان رکاب زدند.

    photo_2016-06-17_18-42-07 photo_2016-06-17_18-42-34 بوم-بانان-و-کودکان-سندروم-داون-9 (1)

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=2933

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *