×

رییس کل دادگستری استان گیلان: اشتغال در گیلان باید گسترش یابد

  • کد نوشته: 9883
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۶
  • 66 بازدید
  • ۰
  • رییس کل دادگستری استان گیلان گفت: اشتغال در استان باید گسترش یابد زیرا در این صورت جرم و جنایت نیز کمتر شده و آمار پرونده های قضایی کاهش می یابد اما نسبت به تخریب محیط زیست نیز نباید بی تفاوت بود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم احمد سیاوش پور در نشست شورای حفظ […]

    رییس کل دادگستری استان گیلان:  اشتغال در گیلان باید گسترش یابد
  • رییس کل دادگستری استان گیلان گفت: اشتغال در استان باید گسترش یابد زیرا در این صورت جرم و جنایت نیز کمتر شده و آمار پرونده های قضایی کاهش می یابد اما نسبت به تخریب محیط زیست نیز نباید بی تفاوت بود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم احمد سیاوش پور در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال به که در دادگستری استان برگزار شد با طرح این سوال که چه مقدار توازن میان خسارتی که به بیت المال می رسد و هزینه ای که برای پیشگیری از آن صرف می شود وجود دارد اظهار کرد:باید تفکر مسئولین نسبت به جنگل ها تغییر کند.

    وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ سازی مناسب در این زمینه در جامعه صورت بگیرد،گفت:مردم با اطلاع رسانی درست باید بیاموزند که وجود جنگل چه منافعی برای آنان در بر دارد و در این صورت خودشان محافظان اصلی جنگل ها خواهند بود.

    رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی هیچ وقت مانع توسعه نبوده و نخواهد بود تصریح کرد:اشتغال در استان باید گسترش یابد زیرا در این صورت جرم و جنایت نیز کمتر شده و آمار پرونده های قضایی کاهش می یابد اما نسبت به تخریب محیط زیست نیز نباید بی تفاوت بود.

    سیاوش پور توسعه پایدار و حفظ بیت المال را با یکدیگر متوازن خواند و افزود:خداوند زمین را برای بهره برداری مردم ایجاد نموده است و آنان نیز باید ضمن استفاده در حفظ محیط زیست از هیچ کوششی فروگزار ننمایند.

    این مقام ارشد قضایی با بیان اینکه امروزه در کشورهای توسعه یافته با استفاده از تصویربرداری حفاظت از جنگل ها امری ممکن شده است گفت:باتوجه به اینکه در کشور ما تاکنون قدمی در این راستا برداشته نشده است شایسته است که مسئولین با همفکری و اعتقاد راسخ در این امر مهم مشارکت داشته باشند.

    احمد آقایی دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال نیز در دهمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال قاچاق چوب را یکی از موضوعات مهم قاچاق در استان گیلان عنوان کرد.

    وی با بیان اینکه قاچاق چوب را باید مهار شود خاطرنشان کرد:صلاحیت قانونی رسیدگی به قاچاق چوب طبق قانون در حوزه اختیارات تعزیرات حکومتی است./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9883

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *