×

رییس پارک علم و فناوری گیلان: انعقاد بیش از ۱۵میلیارد تومان قرارداد پژوهشی در نمایشگاه هفته پژوهش

  • کد نوشته: 9578
  • ۱۳۹۵-۱۰-۳۰
  • 74 بازدید
  • ۰
  • رییس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار کشور۷۷ میلیارد تومان قرداد پژوهشی منعقد شد اضافه کرد: ۱۵.۵ میلیارد تومان از معامله فناوری صورت گرفته مربوط به گیلان است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مجید متقی طلب در سومین نشست کارگروه حمایت از […]

    رییس پارک علم و فناوری گیلان:  انعقاد بیش از ۱۵میلیارد تومان قرارداد پژوهشی در نمایشگاه هفته پژوهش
  • رییس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار کشور۷۷ میلیارد تومان قرداد پژوهشی منعقد شد اضافه کرد: ۱۵.۵ میلیارد تومان از معامله فناوری صورت گرفته مربوط به گیلان است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مجید متقی طلب در سومین نشست کارگروه حمایت از شرکت های دانش بنیان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد تعداد شرکت های فناور در پارک علم و فن آوری گیلان را ۲۵۷ مورد عنوان کرد و گفت: ۵۱ شرکت دانش بنیان ثبت شده در استان فعال است.

    وی با اشاره به روند افزایش تشکیل شرکت های دانش بنیان در استان یادآور شد: امیدواریم تا پایان سال حدود ۲۰ شرکت دانش بنیان جدید تاسیس شود.

    رییس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار کشور ۷۷ میلیارد تومان قراداد پژوهشی منعقد شد،اضافه کرد: ۱۵.۵ میلیارد تومان از معامله فناوری صورت گرفته مربوط به گیلان است.

    متقی طلب تبدیل ایده به تولید و تجاری سازی در بستر اشتغال را از ویژگی های بارز شرکت های دانش بنیان دانست و خاطرنشان کرد: شاخصه ی دیگر این شرکت ها امکان بهره گیری از حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی ملی است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9578

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *