×

ساسان اکبری پور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان از کشف ۱۹ قبضه سلاح شکاری و ۱۲ فرد متخلف شکار صید خبر داد.

  • کد نوشته: 11231
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۳
  • 64 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ساسان اکبری پور گفت: علی رغم اعلام ممنوعیت شکار در استان به علت شیوع بیماری آنفولانزای پرندگان، بازهم افرادی در پی شکار صید بوده که طبق معمول با هوشیاری مامورین یگان حفاظت روبرو شده و دستگیر شدند. وی افزود: اینبار ۱۲ فرد متخلف با داشتن ۱۹ قبضه سلاح […]

    ساسان اکبری پور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان از کشف ۱۹ قبضه سلاح شکاری و ۱۲ فرد متخلف شکار صید خبر داد.
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ساسان اکبری پور گفت: علی رغم اعلام ممنوعیت شکار در استان به علت شیوع بیماری آنفولانزای پرندگان، بازهم افرادی در پی شکار صید بوده که طبق معمول با هوشیاری مامورین یگان حفاظت روبرو شده و دستگیر شدند.
    وی افزود: اینبار ۱۲ فرد متخلف با داشتن ۱۹ قبضه سلاح شکاری و یک قبضه اسلحه شکاری هفت تیرنیمه اتوماتیک در دام مامورین یگان حفاظت افتادند.
    فرمانده یگان حفاظت استان گیلان همچنین گفت: پرسنل یگان حفاظت محیط زیست با افزایش گشت های شبانه روزی خود در مناطق تحت مدیریت خصوصا مناطق کوهستانی و کوهپایه ای شفت ، فومن ، سیاهکل، رودسر و سراوان، شکارچیان حرفه ای که اقدام به شکارچهارپایان و گراز وحشی مینمودند با ادوات جرم و گوشت حیوان شکار شده دستگیر نموده و ادوات و آلات آنها توقیف و پس از تکمیل پرونده به مقام محترم قضایی تحویل داده شد.
    ساسان اکبری پور درادامه افزود: با توجه به بارش برف سنگین و سرمای شدید هوا در مناطق کوهستانی و پایین آمدن حیات وحش برای دریافت غذا و احتمال شکار توسط افراد سودجو و بی رحم تمام پاسگاه های حوزه کوهستانی گیلان در حال حاضر در آماده باش کامل و در انجام پایش از مناطق حضور مستمر داشته و با هرگونه شکار غیرمجاز به فوریت برخورد خواهند نمود.
    فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان در پایان گفت: متخلفین هشدارها را جدی بگیرند.زیرا در صورت مشاهده هرگونه تخلف با جدیدت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11231

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *