×

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛ بستری ۹۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان

  • کد نوشته: 88384
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۱
  • 59 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بیماران بستری در مراکز درمانی گیلان به ۹۷ نفر رسیده است. به گزارش گیل و دیلم ، فردین مهرابیان در گفتگویی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در گیلان اظهار کرد: وضعیت کرونا در گیلان روند کاهشی دارد. […]

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛ بستری ۹۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان
  • سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بیماران بستری در مراکز درمانی گیلان به ۹۷ نفر رسیده است.

    به گزارش گیل و دیلم ، فردین مهرابیان در گفتگویی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در گیلان اظهار کرد: وضعیت کرونا در گیلان روند کاهشی دارد.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند، افزود: وضعیت ۲۵ نفر از این بیماران بدحال گزارش شده است.

    مهرابیان ادامه داد: ۲۵ نفر از بیماران بدحال برای دریافت خدمات ویژه‌تر به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها انتقال داده شدند.

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ۵۷ بیمار کرونایی پس از درمان با تشخیص پزشک معالج خود از بیمارستان‌های گیلان مرخص شدند.

    وی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: رعایت پروتکل‌ها، پرهیز از عبور مرور در مراکز شلوغ و زدن ماسک روند همه گیری کرونا را کاهش می‌دهد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88384

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *