×

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛ بستری ۹۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان

  • کد نوشته: 88494
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۵
  • 65 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از کاهش تدریجی آمار مبتلایان در این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۹۶ بیمار در مراکز درمانی گیلان بستری هستند. به گزارش گیل و دیلم ، فردین مهرابیان در گفتگویی با اشاره به آخرین وضعیت آمار مبتلایان به کرونا در گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر ۹۶ […]

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛ بستری ۹۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان
  • سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از کاهش تدریجی آمار مبتلایان در این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۹۶ بیمار در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

    به گزارش گیل و دیلم ، فردین مهرابیان در گفتگویی با اشاره به آخرین وضعیت آمار مبتلایان به کرونا در گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر ۹۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

    وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری شدند، افزود: وضعیت ۱۹ نفر از بیماران کرونایی بدحال گزارش شده است.

    مهرابیان ادامه داد: طی این مدت ۲۵ بیمار کرونایی برای دریافت درمان ویژه‌تر به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان منتقل شدند.

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کاهش تدریجی آمار مبتلایان به گیلان، گفت: طی شبانه روز گذشته ۳۱ بیمار کرونایی بهبود یافته و از مراکز درمانی استان مرخص شدند.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچکدام از شهرهای گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارند، افزود: دریافت دزهای واکسن در کاهش و کنترل بیماری کرونا مؤثر بوده است

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88494

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *