×

سخنگوی شورای شهر لاهیجان : زمینه مشارکت شهرداری ها و دولت فراهم شود

  • کد نوشته: 3480
  • ۱۳۹۵-۰۴-۰۵
  • 132 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی شورای اسلامی شهرلاهیجان در نشست مشترک شورای شهر با نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ، ضمن  عرض خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در ماه مبارک رمضان به ویژه در شب‌های قدر،  به مشکلات پروژه هاى دولتى ، اشاره و افزود : روند پیشرفت پروژه […]

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان : زمینه مشارکت شهرداری ها و دولت فراهم شود
  • سخنگوی شورای اسلامی شهرلاهیجان در نشست مشترک شورای شهر با نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ، ضمن  عرض خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در ماه مبارک رمضان به ویژه در شب‌های قدر،  به مشکلات پروژه هاى دولتى ، اشاره و افزود : روند پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری بسیار سریع تر از پروژه هایی است که از اعتبارات دولتی تأمین اعتبار می شوند . بطور مثال پروژه خانه پینگ پنگ در طول سه ماه توسط شهرداری لاهیجان به بهره برداری رسید .
    وی گفت : باید با نگاه ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی زمینه مشارکت شهرداری ها و دولت بمنظور اجرای پروژه های  عمرانی  فراهم تا خیلی از پروژه های شهری از جمله سالن تختی ، فرهنگسرا و… با سرعت بیشتری به بهره برداری برسند .
    مهربان افزود : اتمام مجموعه ورزشی تختی لاهیجان همواره یکی از خواسته‌های مهم مردم و به‌خصوص ورزشکاران این منطقه بوده که امیدواریم هرچه زودتر تحقق یابد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=3480

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *