×

سخنگوی قوه قضاییه: بازداشت ۸ نفر در ارتباط با پرونده‌ صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه

  • کد نوشته: 6869
  • ۱۳۹۵-۰۸-۰۲
  • 216 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت ۸ نفر در پرونده‌ صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه تاکنون ۸ نفر پیرامون پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه بازداشت شده اند، گفت: پرونده در حال رسیدگی است و جزئیات آن پس […]

    سخنگوی قوه قضاییه:  بازداشت ۸ نفر در ارتباط با پرونده‌ صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه
  • سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت ۸ نفر در پرونده‌ صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه تاکنون ۸ نفر پیرامون پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه بازداشت شده اند، گفت: پرونده در حال رسیدگی است و جزئیات آن پس از پایان رسیدگی اعلام می شود. در خصوص این پرونده هنوز تحقیقات ادامه دارد و ممکن است پس از پایان تحقیقات تعدادی از افراد با قرار آزاد شوند و بعضی ها تحت تعقیب باشند تا بازداشت شوند.

    سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به میزان آمار ارتباط گیری مردم با مرکز اطلاعات قوه قضاییه، گفت: مراجعین در شهریورماه سال جاری ۸۰ هزار و ۹۲۸ تماس تلفنی با این مرکز داشته اند که این میزان رقم قابل توجه است. بسیاری از این تماس‌ها مربوط به مشورت خواستن و سوالات در مورد مسائل حقوقی بوده است. برای نمونه ۶۹ هزار و ۵۰۰ نفر کسانی بودند که سوال حقوقی داشتند و خواستار مشورت حقوقی بودند که مثلا فلان موضوع در کدام حوزه قابل پیگیری است در نتیجه عمده آنها مربوط به مشاوره حقوقی و قضایی بوده است.

    محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد:‌ تعدادی از پیگیری‌ها در مورد اعتراض در تاخیر رسیدگی به پرونده ها بوده است.

    وی افزود: دو سه مورد از درخواست‌ها مربوط به شخص من بود که خواستار پیگیری مستقیم من بوده اند. در راستای این درخواست‌ها به بررسی و پیگیری آنها پرداختم و متوجه شدم که اجرای احکام نمی توانست اقدام خاصی را در خصوص آنها انجام دهد.

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=6869

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *