×

سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور: قدرت سپاه در دست بسیج است

  • کد نوشته: 5515
  • ۱۳۹۵-۰۶-۲۱
  • 140 بازدید
  • ۰
  • سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه املش اظهار داشت: پاسداران باید قدر این کرامت را بدانند که قرار است از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت و حراست کنند و هر مانعی که در پیشروی انقلاب قرار گیرد باید برداشته شود. وی افزود: نظامی‌گری کار درجه دوم […]

    سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور:  قدرت سپاه در دست بسیج است
  • سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه املش اظهار داشت: پاسداران باید قدر این کرامت را بدانند که قرار است از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت و حراست کنند و هر مانعی که در پیشروی انقلاب قرار گیرد باید برداشته شود.

    وی افزود: نظامی‌گری کار درجه دوم سپاه است و کار اصلی سپاه حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و پیش برنده اصلی نظام است و هر مانعی که در مسیر انقلاب باشد برمی‌دارد و یکی از این کارها رفع مشکل اشتغال است.

    سردار عبدالله‌پور گفت: مهم نیست که چه دولتی سرکار است و قرار نیست که برای دولت کوچکترین مشکلی ایجاد شود بلکه باید کمک کار دولت هم باشیم و مشکلات مردم را حل و فصل کنیم و این از منویات مقام معظم رهبری است که مشکلات مردم حل شود و قدم اول حل مشکلات مردم باید رفع مشکل بیکاری جوانان به ویژه جوانان تحصیلکرده جویای کار باشد.

    فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قدرت سپاه در دست بسیج است و در این کشور هر کسی که عاشق نظام اسلامی، رهبر و انقلاب باشد و هر میزان برای پیشرفت نظام تلاش کند بسیجی به معنی عام کلمه محسوب می‌شود، افزود: باید پس از سازماندهی مناسب، تلاش شود عیار خلوص بسیج بیشتر از این شود تا کارها برای خدا خالص و خدمت به مردم بی‌منت شود.

    سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه متأسفانه ساختار اداری کشور به نحوی است که نمی‌تواند از ظرفیت بسیار عظیم و بالای بسیج حداکثر استفاده و بهره‌برداری را ببرد، گفت: اگر استفاده از بسیج خوب طراحی و ساماندهی شود بسیاری از مشکلات و معضلات کشور در حوزه‌های مختلف با قدرت و ظرفیت بسیج رفع می‌شود و بسیج همیشه گره گشای مشکلات اساسی و پیچیده کشور بوده و هست.

    وی با بیان اینکه شجره طیبه صالحین برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ساماندهی شده است، افزود: ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجوی تحت پوشش کمیته امداد گیلان از اوایل امسال در این استان با همکاری سپاه و کمیته امداد و به همت واحد بسیج سازندگی آغاز شده تا مسکن مناسبی برای این قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه ساخته شود و این آمادگی وجود دارد تا این واحدها به ۳۵۰۰ واحد افزایش یابد.

    فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: براساس منویات و تأکید همراه با هدیه مقام معظم رهبری در کشور ۱۰۰ دهستان به لحاظ عمران، بهداشت و سلامت و فرهنگی به دهستان نمونه کشوری تبدیل می‌شوند که دهستان سمام در ییلاقات بخش رانکوه شهرستان املش از جمله این دهستان‌ها است که ۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش بینی شده که عملیات آن از ماه آینده اجرایی می‌شود و در مدت دوسال به اتمام می‌رسد.

    سردار عبدالله‌پور با اشاره به این که بسیج این کشور را بیمه کرده گفت: این که در تمام کشورهای منطقه جنگ و درگیری و ناامنی بیداد می‌کند و ایران اسلامی از امنیت خوبی برخوردار است این حاصل برخورداری مردم بصیر ایران از روحیه بسیجی و علاقمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

    وی با بیان اینکه امنیت ما به بخاطر روحیه بسیجی است نه برخورداری از سلاح‌های موشکی و سایر تسلیحات دفاعی افزود: این روحیه بسیار ارزشمندی است که باید تقویت شود و در این راستا ۲۵۰۰ گردان بیت المقدس  آماده رزم سازماندهی شده و این جدای از ۶۰۰ گردان امام حسین(ع) است که در حوزه تقویت بنیه دفاعی ایران اسلامی سازماندهی شده‌اند.

    فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: باید برای تقویت ساختار و قدرت بسیج بیشتر از این تلاش و کوشش شود و ساختار بسیج باید محکم نگه داشته شود و باید بسیج به کمک دولت و ملت به‌ویژه محرومین جامعه برود و در این راه همیشه باید محرومین و مستضعفین در اولویت قرار گیرند ولو این که در یک کشور دیگر باشد.

    وی افزود: متأسفانه بعضی‌ها بسیج و سپاه را متهم به حمایت از حزب و جناح خاصی می‌کنند غافل از این که هیچ حزب و جناحی نداریم که شأنش به اندازه شأن سپاه و بسیج باشد و این اتهام نوعی جسارت و هتک حرمت به این نهاد انقلابی باارزش است که تابع محض ولی فقیه است و هر آن کس که از خط ولایت فقیه فاصله بگیرد از سپاه فاصله گرفته و سپاه هم از او فاصله می‌گیرد.

    سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه سپاه از هر آن چه که باعث ضربه به مستضعفین عالم شود منزجر است زیرا ظلم باعث انزجار رهبر معظم انقلاب می‌شود، گفت: همه باید تلاش کنیم که مساجد آبادتر شود و قدر مساجد را بیشتر از این بدانیم و بدانیم که آبادانی هر شهر و دیاری از آباد نگه داشتن مسجد آن شهر و دیار آغاز می‌شود.

    در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار سیدجعفرحسینی  به‌عنوان فرمانده جدید سپاه املش معرفی و از سرهنگ پاسدار داریوش خوشحال فرمانده قبلی این ناحیه قدردانی شد.

    منبع:خبرگزاری تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=5515

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *