×

سرمایه گذاری در ورزش هزینه های درمان را کاهش می دهد

  • کد نوشته: 13671
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۸
  • 74 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: هویت ورزش همگانی این است که از کودکان تا افراد مسن می توانند ورزش کنند به خصوص کسانی که دارای فقر حرکتی هستند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مسعود رهنما در جلسه سالانه مسئولان هیات ورزش های همگانی استان گیلان اظهار کرد: هویت ورزش همگانی این است که از کودکان […]

    سرمایه گذاری در ورزش هزینه های درمان را کاهش می دهد
  • مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: هویت ورزش همگانی این است که از کودکان تا افراد مسن می توانند ورزش کنند به خصوص کسانی که دارای فقر حرکتی هستند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مسعود رهنما در جلسه سالانه مسئولان هیات ورزش های همگانی استان گیلان اظهار کرد: هویت ورزش همگانی این است که از کودکان تا افراد مسن می توانند ورزش کنند به خصوص کسانی که دارای فقر حرکتی هستند.

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: ما باید سعی کنیم با گسترش ورزش همگانی در بین اقشار مختلف مردم، کسانی که دارای فقر حرکتی هستند،به ورزش روی آورند تا با پرداختن به ورزش، مشکلات آنان به حداقل کاهش یابد.

    وی بیان کرد: امیدوارم که سال آینده بتوانیم افرادی را که به امر ورزش مشغول می شوند را افزایش دهیم چون هرچقدر در ورزش سرمایه گذاری کنیم، هزینه های درمان و دارو چند برابر کاهش می یابد.

    رهنما گفت: ورزش همگانی تخصص لازم خود را می خواهد و باید از وجود کسانی استفاده شود که تخصص لازم را نیز داشته باشند.

    به گزارش گیل و دیلم، در پایان این جلسه نیز از سوی مسئولان هیات ورزش های همگانی استان گیلان، از فعال ترین روسای کمیته ها، روسای هیات های شهرستان های گیلان و مربیان تجلیل شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13671

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *