×

سرپرست فرمانداری آستارا خبر داد: افتتاح بیش از ۷۰ پروژه در دهه فجر در آستارا

  • کد نوشته: 10191
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۱
  • 166 بازدید
  • ۰
  • محمد مهدی مظفری گفت: دهه فجر امسال بیش از ۷۰ پروژه عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، هنری و ورزشی با بودجه‌ای معادل ۲۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان در آستارا به بهره‌برداری خواهد رسید. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،محمد مهدی مظفری در جمع اعضای کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر ضمن بیان این مطلب […]

    سرپرست فرمانداری آستارا خبر داد: افتتاح بیش از ۷۰ پروژه در دهه فجر در آستارا
  • محمد مهدی مظفری گفت: دهه فجر امسال بیش از ۷۰ پروژه عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، هنری و ورزشی با بودجه‌ای معادل ۲۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان در آستارا به بهره‌برداری خواهد رسید.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،محمد مهدی مظفری در جمع اعضای کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر ضمن بیان این مطلب گفت: هدف همه ما و شما منفعت بردن شهرستان آستارا است و من مطمئن هستم هر آنچه در ذهن شما ارتش رسانه شکل می‌گیرد، در همین راستا است.

    مظفری ادامه داد: شرایط خوبی که هم اکنون به واسطه انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور حاکم است، به‌واسطه حضور این مردم هست و راهپیمایی‌های مختلف بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از همین همراهی و همدلی مردم عزیز ایران دارد و امیدوارم با تلاش همه ما این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم انقلاب مان را به انقلاب ولی عصر و امام زمان(عج) گره بزنیم.

    سرپرست فرمانداری آستارا افزود: با توجه به همه مشکلاتی که ممکن است همه ما در کشور با آن مواجه باشیم، اما فرصت دهه فجر فرصت مغتنمی برای همه ما است و نشان دهنده ارادت و تجدید میثاق مردم عزیز ایران با آرمان‌های امام و رهبری است، چراکه زمانی این مردم دل در گرو انقلاب دادند و اکنون پس از گذشت ۳۸ سال و علیرغم سم پاشی و توطئه افکنی‌های معاندان و مخالفان این نظام، مردم ما هنوز هم دل در گروه انقلاب دارند و هرگز در این راه از پای ننشسته و نخواهند نشست و از این بابت خدای بزرگ را شاکر هستیم.

    وی همچنین گفت: در پاسخ به این همه محبت و بزرگواری ملت بزرگ ایران، می‌طلبد که مسئولان نظام هم هر اندازه که می‌توانند در خدمت این مردم والامقام باشند و در راستای خدمت به مردم، گوی سبقت را از یکدیگر بربایند و از انتقادهای سازنده اصحاب رسانه به هیچ‌وجه رنجشی به دل راه ندهند چرا که این مسئله در شأن نظام نیست و زیبنده ی مسئولیت پذیری در این نظام نمی باشد.

    مظفری با بیان اینکه هر دولتی که سر کار آمده با توجه به خدماتش خود را به مردم معرفی کرده، افزود: مجموعه فرمانداری در دولت تدبیر و امید هم در راه خدمت‌رسانی به مردم عزیز شهرستان آستارا سر از پا نمی‌شناسند چنانچه تلاش‌های بسیاری در این شهرستان صورت گرفته و خدمات ارزشمندی از سوی این دولت ارائه شده که در گزارشات مختلف هم به آن پرداخته شده و ما به این خادمی و خدمت‌رسانی به مردم افتخار می‌کنیم.

    وی افزود: دهه فجر امسال بیش از ۷۰ پروژه ی عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، هنری و ورزشی با بودجه‌ای معادل ۲۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید./ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10191

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *