×

سرپرست هلال احمر گیلان خبر داد : امدادرسانی به ۳۰۰ نفر از متاثرین آبگرفتگی در گیلان

  • کد نوشته: 89017
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۶
  • 84 بازدید
  • ۰
  • سرپرست هلال احمر گیلان از امدادرسانی به بیش از ۳۰۰ نفر از متاثرین آبگرفتگی در شهرستان های آستارا، صومعه‌سرا و رضوانشهر خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، هادی سلیمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات امدادی توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال هلال احمر در استان گیلان گفت: با توجه به […]

    سرپرست هلال احمر گیلان خبر داد : امدادرسانی به ۳۰۰ نفر از متاثرین آبگرفتگی در گیلان
  • سرپرست هلال احمر گیلان از امدادرسانی به بیش از ۳۰۰ نفر از متاثرین آبگرفتگی در شهرستان های آستارا، صومعه‌سرا و رضوانشهر خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، هادی سلیمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات امدادی توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال هلال احمر در استان گیلان گفت: با توجه به بارش باران از ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون آبگرفتگی در شهرستان های آستارا، صومعه‌سرا و رضوانشهر تاکنون به بیش از ۳۰۰ نفر امدادرسانی صورت گرفت.

    وی افزود: در این عملیات امدادرسانی هشت تیم امدادی و هشت خودروی عملیاتی مشارکت داشته و در شهرستان های آستارا، صومعه‌سرا و رضوانشهر منازل و اماکنی که دچار آبگرفتگی شدند بلافاصله تیم‌های امدادی با حضور در محل به کمک شهروندان شتافتند.

    سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان بیان کرد: از مردم تقاضا داریم از حضور در مسیل ها و حاشیه رودخانه ها خودداری کرده و در صورت نیاز با ندای امداد(۱۱۲) هلال احمر که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان است، تماس برقرار کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89017

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *