×

سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت: افزایش ۳.۵ برابری صدور روادید گردشگری در کنسولگری رشت

  • کد نوشته: 6463
  • ۱۳۹۵-۰۷-۱۴
  • 58 بازدید
  • ۰
  • کنستانتین آلکسیف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه گردشگری یکی از راه‌های توسعه روابط اقتصادی روسیه و ایران است، اظهار کرد: امسال استقبال گردشگران ایرانی و گیلان در روسیه ۳.۵ برابر سال گذشته بوده است. وی با اشاره به اینکه سال گذشته در کنسولگری رشت ۴ هزار روادید گردشگری، تحصیلی […]

    سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت: افزایش ۳.۵ برابری صدور روادید گردشگری در کنسولگری رشت
  • کنستانتین آلکسیف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه گردشگری یکی از راه‌های توسعه روابط اقتصادی روسیه و ایران است، اظهار کرد: امسال استقبال گردشگران ایرانی و گیلان در روسیه ۳.۵ برابر سال گذشته بوده است.

    وی با اشاره به اینکه سال گذشته در کنسولگری رشت ۴ هزار روادید گردشگری، تحصیلی و تجارت به روسیه صادر شده است، تصریح کرد: امسال تاکنون این رقم به ۱۲ هزار صدور روادید رسیده و افزایش چشمگیری داشته است.

    سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت ۹۰ درصد صدور روادید در کنسولگری رشت را گردشگری دانست و خاطرنشان کرد: ایرانیان نسبت به گردشگری در روسیه علاقه‌مند هستند و سن‌پترزبورگ  و مسکو مورد استقبال بیشتر گردشگران ایرانی است.

    وی به همکاری کنسولگری رشت با چند شرکت گردشگری در این شهر اشاره کرد و گفت: گردشگران روسیه نیز بیشتر در فصل زمستان برای استفاده از منطقه دیزین به ایران سفر می‌کنند.

    آلکسیف انجام کار اصولی را در مناسبات اقتصادی مهم دانست و یادآور شد: کنسولگری روسیه در رشت پنج استان ایران از جمله گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی و اردبیل را زیرپوشش دارد.

    وی درباره سفر هیأت گمرکی روسیه به گیلان خاطرنشان کرد: در این سفر تلاش شده تا مشکلات گمرکی تجار برطرف شود زیرا بدون همکاری گمرکی نمی‌توانیم به هدف توسعه تجارت برسیم.

    سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت فرام شدن زیرساخت‌های تجاری را امری مهم خواند و گفت: برای افزایش حجم مبادلات تجاری روسیه با ایران باید زیرساخت‌های تجاری فراهم شود و امکانات گمرکی یکی از عوامل موثر در این راستا است.

    منبع: خبرگزاری فارس

     

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=6463

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *