×

سید محمد احمدی بیان داشت: آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان انتخابات شوراهای شهر و روستا لاهیجان

  • کد نوشته: 14140
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۷
  • 125 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، فرماندار شهرستان در گفتگو با اطلاع رسانی کمیته انتخابات فرمانداری لاهیجان گفت: طی هفت روز از ثبت نام داوطلبین شوراهای شهر و روستا، تعداد ۱۲۳۰ نفر با مراجعه به فرمانداری و بخشداریهای مرکز و رودبنه ثبت نام کردند. مهندس احمدی افزود: […]

    سید محمد احمدی بیان داشت: آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان انتخابات شوراهای شهر و روستا لاهیجان
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، فرماندار شهرستان در گفتگو با اطلاع رسانی کمیته انتخابات فرمانداری لاهیجان گفت: طی هفت روز از ثبت نام داوطلبین شوراهای شهر و روستا، تعداد ۱۲۳۰ نفر با مراجعه به فرمانداری و بخشداریهای مرکز و رودبنه ثبت نام کردند.

    مهندس احمدی افزود: از این تعداد ۹۱ نفر در شهر لاهیجان، ۷۹۲ نفر در بخش مرکزی، ۱۶ نفر در شهر رودبنه و ۳۳۱ نفر در بخش رودبنه ثبت‌نام کردند.

    مقام عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: میزان ثبت‌نام کنندگان نسبت به سال ۹۲، ۳% افزایش داشته و از این میان ۱۱۸۱ نفر مرد و ۴۷ نفر خانم میباشند.

    ایشان در پایان ضمن پاسداشت آرمان های انقلاب، اقتدار ، وحدت و صلابت ایران اسلامی، از مردم شهرستان لاهیجان دعوت کرد تا همگام با سایر ملت بزرگ ایران عزیزمان حماسه دیگری را به رخ جهانیان بکشند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14140

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *