×

سید محمد احمدی: نهایت تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و بدون هر گونه جانبداری انجام می دهیم

  • کد نوشته: 11351
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۵
  • 125 بازدید
  • ۰
  • جلسه داخلی هماهنگی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی به ریاست مهندس سید محمد احمدی در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان در این جلسه فرماندار لاهیجان به تشریح اهمیت برگزاری انتخابات سالم پرداخت و گفت: […]

    سید محمد احمدی: نهایت تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و بدون هر گونه جانبداری انجام می دهیم
  • جلسه داخلی هماهنگی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی به ریاست مهندس سید محمد احمدی در محل فرمانداری برگزار شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان در این جلسه فرماندار لاهیجان به تشریح اهمیت برگزاری انتخابات سالم پرداخت و گفت: ما مجریان برگزاری امر انتخابات باید جایگاه های خودمان را خوب بشناسیم و نهایت تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و بدون هر گونه جانبداری انجام دهیم و فضا را برای انجام یک انتخابات باشکوه و قانونمند آماده کنیم که این از سیاست ها و اهداف دولت تدبیر و امید می باشد.

    مهندس احمدی افزود: مشارکت حداکثر مردم در انتخابات یکی دیگر از موارد مد نظر مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است که انشاءا… مجریان امر انتخابات با برنامه ریزی دقیق این امر مهم را محقق خواهند کرد.

    در ادامه جلسه هریک از اعضاء نکته نظرات خود را پیرامون برگزاری انتخابات مطرح کردند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11351

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *