×

شهردار لنگرود در جمع بازاریان و هیئت امناء پارک بازار

  • کد نوشته: 3595
  • ۱۳۹۵-۰۴-۰۶
  • 80 بازدید
  • ۰
  • طعنه روز گذشته کحالی به شهرداران گذشته لنگرود روز گذشته بود که جلسه ای با حضور کحالی و بازاریان و هیئت امناء پارک بازار شهر لنگرود ، در سالن کنفرانس شهرداری تشکیل شد. شهردار لنگرود اظهار کرد: شهرداری تلاش می کند با افزایش اعتبارات، جلب مشارکت عمومی، تقویت سازمان ها و بهره گیری از مراکز […]

    شهردار لنگرود در جمع بازاریان و هیئت امناء پارک بازار
  • طعنه روز گذشته کحالی به شهرداران گذشته لنگرود

    روز گذشته بود که جلسه ای با حضور کحالی و بازاریان و هیئت امناء پارک بازار شهر لنگرود ، در سالن کنفرانس شهرداری تشکیل شد.

    شهردار لنگرود اظهار کرد: شهرداری تلاش می کند با افزایش اعتبارات، جلب مشارکت عمومی، تقویت سازمان ها و بهره گیری از مراکز علمی و پژوهشی در جهت بهبود محیطی و ارتقای کیفی و کمی مسایل مربوط به شهروندان گام اساسی بردارد.

    کحالی در کنایه پنهانی  به شهرداران گذشته، گفت : در خصوص مشکل و معضل بازارروز که به صورت یکی از معضلات حل نشدنی شهر لنگرود درآمده و در دوره های مختلف شهرداران با ساماندهی بازار تلاش هایی نموده اند که ثمره و نتیجه آن ساماندهی موقت بازار روز بوده و بعد از گذشت چند ماه به حالت اولیه خود برگشته است.

    از آنجا که در جلسات مختلف کحالی اظهار کرده بود: من در پست سیاسی هم فعالیت داشته و به خوبی بازی را بلد هستم از این گفته های روز گذشته کحالی نباید به سادگی گذشت.

    شاید به نوعی معاون سابق عمرانی فرماندار آستانه اشرفیه ، بازی جدیدی را با هدف کوچک شمردن دستاوردهای شهرداران گذشته شروع کرده است که این امر جدا جای تامل دارد.

    منبع: تابناک گیلان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=3595

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *