×

صحبت های حسن خسته بند در مورد مشاور لاهیجانی منطقه آزاد انزلی و تیم ملوان

  • کد نوشته: 2788
  • ۱۳۹۵-۰۳-۲۷
  • 99 بازدید
  • ۰
  • حسن خسته بند درخصوص انتصاب مشاور لاهیجانی منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: من در این خصوص اظهار نظر نمیکنم. وی افزود: طرح سؤالات اینچنینی موجب تفرقه و دعوا میشود به همین دلیل در این خصوص اظهار نظر نمی کنم. وی در ادامه با اشاره به برخی حرف و حدیث ها در مورد اینکه احمد دنیامالی […]

    صحبت های حسن خسته بند در مورد مشاور لاهیجانی منطقه آزاد انزلی و تیم ملوان
  • حسن خسته بند درخصوص انتصاب مشاور لاهیجانی منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: من در این خصوص اظهار نظر نمیکنم.

    وی افزود: طرح سؤالات اینچنینی موجب تفرقه و دعوا میشود به همین دلیل در این خصوص اظهار نظر نمی کنم.

    وی در ادامه با اشاره به برخی حرف و حدیث ها در مورد اینکه احمد دنیامالی اکثر بار مسئولیت خرید تیم نفت را به عهده داشته و وی در این خصوص نقشی نداشته گفت: دنیامالی از دوستان خوب بنده است و بعید میدانم چنین حرفی از سوی ایشان مطرح شده باشد.

    عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: بعضی دوستان در تهران با فرافکنی و ریختن اشک تمساح و دلسوزی ریاکارانه برای تیم نفت، می خواهند مانع صعود قانونی تیم ملوان بندر انزلی به لیگ برتر شوند.

    وی در خصوص باشگاه های نفت تهران و ملوان بندر انزلی گفت: نفت تهران انصراف خود را بصورت قانونی از شرکت در لیگ برتر اعلام کرد و مسلماً بر اساس قوانین، تیم بعدی که ملوان باشد، باید به لیگ برتر صعود کند.

    خسته بند در مورد باشگاه ملوان تصریح کرد: ۳۰ درصد از سهام این باشگاه متعلق به نیروی دریایی است که البته نیروی دریایی هیچگونه کمک و هزینه مالی در قبال این تیم متقبل نمی شود و تمام هزینه ها توسط ۷۰ درصد بخش خصوصی پرداخت می شود.

    وی در پایان با تشکر از رئیس جمهور و ریاست مجلس و همچنین وزیر نفت و رئیس هیئت مدیره تیم ملوان از رسانه ها و مردم خواست تا در حمایت از تیم ملوان سنگ تمام بگذارند.

    منبع: خزر آنلاین

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=2788

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *