×

ضعف مدیریت در برخی فدراسیون‌های ورزشی، دلیل ناکامی در المپیک ریو ۲۰۱۶

  • کد نوشته: 5019
  • ۱۳۹۵-۰۵-۲۵
  • 121 بازدید
  • ۰
  • ضعف مدیریت در برخی فدراسیون‌های ورزشی، دلیل ناکامی در المپیک ریو ۲۰۱۶ عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه در برخی فدراسیون‌های ورزشی با ضعف مدیریت مواجه هستیم، گفت: :به نظر می‌رسد برخی مسئولان نگاه ورزشی مناسبی ندارند و همین امر موجب شده تا شاهد نبود برنامه ریزی دقیق برای حضور قدرتمند در […]

    ضعف مدیریت در برخی فدراسیون‌های ورزشی، دلیل ناکامی در المپیک ریو ۲۰۱۶
  • ضعف مدیریت در برخی فدراسیون‌های ورزشی، دلیل ناکامی در المپیک ریو ۲۰۱۶

    عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه در برخی فدراسیون‌های ورزشی با ضعف مدیریت مواجه هستیم، گفت: :به نظر می‌رسد برخی مسئولان نگاه ورزشی مناسبی ندارند و همین امر موجب شده تا شاهد نبود برنامه ریزی دقیق برای حضور قدرتمند در المپیک باشیم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم جبار کوچکی‌نژاد ضمن ابزار ناخشنودی از عملکرد ناموفق برخی فدراسیون‌های ورزشی در مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶، گفت: امروزه همه کشورهای موفق در عرصه ورزش، سرمایه گذاری زیادی برای حضور ورزشکارانشان در مسابقات المپیک انجام می‌دهند و این مهم درحالیست که پیش بینی تدارکات مناسب به منظور آماده‌سازی ورزشکاران کشورمان برای حضور در این میادین بین المللی به درستی انجام نمی‌شود.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دنیای امروز مسئولان ورزشی با پایان المپیک، شروع به برنامه ریزی برای چهار سال آینده و حضور موفق‌تر در این عرصه می‌کنند، اظهار کرد: به نظر می‌رسد برخی مسئولان ما نگاه ورزشی مناسبی ندارند و همین امر موجب شده تا شاهد نبود برنامه ریزی دقیق برای حضور قدرتمند در المپیک باشیم.

    وی با بیان اینکه نمی‌توان از نقش نظارتی وزارت ورزش و جوانان بر عملکرد فدراسیون‌ها به راحتی گذشت، ادامه داد: وقتی نظارت به موقع انجام شود، می‌توان گفت که امور به درستی انجام می‌شود و نتیجه مطلوب به دست می‌آید.

    کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه ضعف مالی یکی از عوامل تاثیرگذار در کسب نکردن نتیجه مطلوب و مدنظر در المپیک است، تصریح کرد: البته نباید فراموش کرد که هنر مدیریت ارتقاء یک مجموعه با کمترین امکانات و کمبود بودجه است وگرنه با وجود منابع غنی همه افراد برای خود مدیر خواهند بود.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه در برخی فدراسیون‌های ورزشی با ضعف مدیریت مواجه هستیم لذا باید این ضعف در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود.

    عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر عوامل تاثیرگذار در عملکرد ضعیف کاروان المپیک کشورمان، خاطرنشان کرد: متاسفانه گاهی اوقات بودجه‌ها به موقع هزینه نمی‌شود و به یکباره در روزهای منتهی به برگزاری مسابقات شاهد تزریق بودجه به مجموعه‌های ورزشی هستیم؛ از این رو چنین اقداماتی نمی‌تواند تاثیر درستی بر روند آماده سازی و فراهم کردن شرایط ورزشکاران بگذارد.

    منبع :خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=5019

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *