×

طرح فرزندان رمضان المبارک در گیلان به اجرا درآمد

  • کد نوشته: 2365
  • ۱۳۹۵-۰۳-۲۳
  • 113 بازدید
  • ۰
  • مهیار فتحی پور روز شنبه: ارتقاء سطح انگیزه ، نگرش و اهتمام نوجوان نسبت به ارتباط با خدا و تقویت روحیه توکل و اخلاص، ایجاد علاقه به محیط و جمع مومنانه و ایجاد انگیزه امید، شناخت نسبت به حضور و فعالیت در تشکل اسلامی از اهداف اجرای این طرح است. وی اظهار داشت: تشکیل جلسات […]

    طرح فرزندان رمضان المبارک در گیلان به اجرا درآمد
  • مهیار فتحی پور روز شنبه: ارتقاء سطح انگیزه ، نگرش و اهتمام نوجوان نسبت به ارتباط با خدا و تقویت روحیه توکل و اخلاص، ایجاد علاقه به محیط و جمع مومنانه و ایجاد انگیزه امید، شناخت نسبت به حضور و فعالیت در تشکل اسلامی از اهداف اجرای این طرح است.
    وی اظهار داشت: تشکیل جلسات قرارگاهی با هدف بحث و گفت و گو و ماموریت یابی با محوریت قرار دادن محتوای دعای چهل و چهارم صحیفه سجادیه (نیایش امام سجاد (ع) در ورود به ماه مبارک رمضان) و خطبه شعبانیه حضرت رسول اکرم (ص) در مورد ماه مبارک رمضان از جمله برنامه های این طرح است.
    فتحی پور بیان کرد: برگزاری هیات های انصارالمهدی (عج) در ماه مبارک رمضان با تاکید ویژه بر برنامه مناجات خوانی توسط دانش آموزان، طرح شبگرد کوفه در راستای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان و ایتام و گرامیداشت اولین زن مسلمان انقلابی به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) از دیگر برنامه های طرح فرزندان رمضان المبارک است.
    مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان تصریح کرد: در اجرای این طرح برنامه های دیگری از جمله آزمون حفظ سوره ملک، مراسم افطاری ساده و همایش افطار روزه اولی ها و حضور منسجم و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می شود.
    در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ بیش از ۳۶۵ هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل کردند.
    ماه مبارک رمضان از هجدهم خردادماه جاری آغاز شده است.

     

    منبع: خبر گزاری ایرنا

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=2365

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *