×

عباسی: کشورهای اسلامی به صورت شورایی حج را مدیریت کنند

  • کد نوشته: 4117
  • ۱۳۹۵-۰۴-۲۰
  • 152 بازدید
  • ۰
  • نگرانی آل سعود روشنگری در خصوص اسلام آمریکایی است/ کشورهای اسلامی به صورت شورایی حج را مدیریت کنند نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: آل سعود برای اینکه نگران جوشش و حرکت انقلابی مردم در مراسم حج است قصد داشت مانع از روشنگری علیه آل سعود، آل خلیفه و اسلام آمریکایی […]

    عباسی: کشورهای اسلامی به صورت شورایی حج را مدیریت کنند
  • نگرانی آل سعود روشنگری در خصوص اسلام آمریکایی است/ کشورهای اسلامی به صورت شورایی حج را مدیریت کنند

    نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: آل سعود برای اینکه نگران جوشش و حرکت انقلابی مردم در مراسم حج است قصد داشت مانع از روشنگری علیه آل سعود، آل خلیفه و اسلام آمریکایی شود.

    اسدالله عباسی ، در خصوص اثبات ناکارآمدی عربستان سعودی در مدیریت حج، اظهار داشت: عربستان سعودی در خصوص مدیریت حج به دنبال اجرای دستورات رژیم صهیونیستی است و حتی در سال گذشته با آغاز جنگ نیابتی علیه یمن پیش بینی می شد که در جریان حج به دنبال اجرای توطئه هستند.

    نمیانده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سال گذشته شاهد بودیم که فاجعه منا تعمدا انجام شد و کسی نیز نمی تواند منکر این موضوع شود و مرجع بین المللی نیز اراده این را نداشتند که اقدام اساسی را در این زمینه انجام دهند.

    عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آل سعود برای اینکه نگران جوشش و حرکت انقلابی مردم در مراسم حج است قصد داشت مانع از روشنگری علیه آل سعود، آل خلیفه و اسلام آمریکایی شود.

    عباسی متذکر شد: حکام عربستانی مایل هستند که همین شیوه را ادامه دهند و حج تبدیل به وضعیتی شود که مسلمانان نتوانند روشنگری های لازم را علیه مفسدان انجام دهند و اقدام برائت از مشرکان بر نتافتند.

    وی افزود: جمهوری اسلامی ایران و دیپلماسی کشور از طریق وزارت خارجه باید مواضع خود را روشن کنند و مظلومیت ایران اسلامی را به گوش جهانیان برساند.

    نمیانده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای مسلمان باید به صورت شورایی حج را مدیریت کنند./

     

    منبع: خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=4117

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *