×

عضو شورای اسلامی شهر رشت: لایحه کمک یک‌میلیارد تومانی به تیم سپیدرود رشت وارد صحن شورا نشد

  • کد نوشته: 8647
  • ۱۳۹۵-۱۰-۱۲
  • 91 بازدید
  • ۰
  • محمدعلی رفیعی‌نوده پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با اشاره به مشکلات حاشیه شهر رشت اظهار کرد: اعضای شورا و شهرداری رشت باید به فکر رفع مشکل حاشیه‌نشین‌های شهر رشت باشند و خدمات یکسان در تمام نقاط این شهر توزیع شود. وی با اشاره به ترافیک شدید در خیابان‌های شهر رشت […]

    عضو شورای اسلامی شهر رشت: لایحه کمک یک‌میلیارد تومانی به تیم سپیدرود رشت وارد صحن شورا نشد
  • محمدعلی رفیعی‌نوده پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با اشاره به مشکلات حاشیه شهر رشت اظهار کرد: اعضای شورا و شهرداری رشت باید به فکر رفع مشکل حاشیه‌نشین‌های شهر رشت باشند و خدمات یکسان در تمام نقاط این شهر توزیع شود.

    وی با اشاره به ترافیک شدید در خیابان‌های شهر رشت افزود: به دلیل عدم آزادسازی برخی از مسیر که مدت‌هاست مصوب شده اما اجرایی نشده شاهد ترافیک‌های شدید هستیم و ورود خروج کامیون‌ها و تریلی‌ها که از شهرهای دیگر وارد شهر می‌شوند یکی دیگر از دلایل گره‌های ترافیکی شهر رشت است.

    عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: افتتاح و بازگشایی برخی از مسیرها می‌تواند این گره‌های کور ترافیکی را برطرف کند اما شهرداری نسبت به آن بی‌توجه بوده و قرار بود پارک بانوان دو و سه افتتاح شود اما تا کنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

    وی با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه‌ها خارج از طرح‌های مصوب شورای رشت است، تصریح کرد: قرار بود با مصوبه شورای شهر رشت یک میلیارد تومان به تیم سپیدرود پرداخت شود اما این لایحه تا کنون به صحن نیامده و زمانی که این موضوع را پیگیری می‌کنیم می‌گویند توان مالی نداریم و از سوی دیگر خواهان خریداری امتیاز باشگاه سپیدرود می‌شوند و اگر توان کمک یک میلیارد تومان به تیم سپیدرود رشت را نداریم چرا موضوع خرید امتیاز این باشگاه توسط شهرداری رشت مطرح می‌شود.

    رفیعی‌نوده به پروژه پیاده‌راه فرهنگی رشت اشاره کرد و گفت: زمانی که زیرساخت‌های مورد نیاز در رشت وجود نداشت ضرورتی برای اجرای پروژه پیاده راه فرهنگی در این شهر نبود.

    محمد علی رفیعی‌نوده درباره ثبت جهانی دستگاه زاویه‌سنج نجومی توسط دو دانش‌آموز رشتی یادآور شد: این دو دانش‌آموز نخبه برای هزینه سفر به منظور حضور در نمایشگاه جهانی اختراعات در کشور سوئیس نیازمند مبلغ ۵۰ میلیون تومان هستند.

    وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر رشت هزینه این سفر را تقبل و موجبات کسب افتخارات دیگری را برای شهر و کشور فراهم کنند، به نحوه پرداخت کمک مالی اعضای شورا به شهروندان اشاره کرد و یادآور شد: شهروندان برای گرفتن مبلغ ناچیز کمک مالی در شهرداری رشت سرگردان هستند و بارها برای دریافت مبلغ اهدایی توسط اعضای شورا باید به شهرداری مراجعه کنند.

    به گزارش فارس، لایحه ارسالی شهرداری رشت درباره بررسی اساسنامه چند سازمان با رأی اعضای شورا مسکوت ماند و بررسی آن به دو هفته آینده موکول شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8647

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *