×

عضو شورای شهر رودسر خبر داد : جذب نیروهای خواص در شهرداری رودسر

  • کد نوشته: 8802
  • ۱۳۹۵-۱۰-۱۵
  • 113 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای اسلامی شهر رودسر گفت: جذب نیرو در بدنه شهرداری رودسر از خواص بوده و رابطه‌مند صورت گرفته است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم محمد حسین‌زاده امروز با اشاره به اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: آسفالت خیابان و کوچه‌های خاکی، لوله‌گذاری و دفع آب‌های سطحی و انجام پروژه‌های […]

    عضو شورای شهر رودسر خبر داد : جذب نیروهای خواص در شهرداری رودسر
  • عضو شورای اسلامی شهر رودسر گفت: جذب نیرو در بدنه شهرداری رودسر از خواص بوده و رابطه‌مند صورت گرفته است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم محمد حسین‌زاده امروز با اشاره به اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: آسفالت خیابان و کوچه‌های خاکی، لوله‌گذاری و دفع آب‌های سطحی و انجام پروژه‌های نیمه‌کاره مانند پل سرچشمه، صیدر محله و بعثت در راستای جلب رضایت‌مندی مردم انجام شده است.

    وی زیباسازی ساحل، آماده‌سازی اماکن و مراکز تفریحی و آسفالت خیابان‌های منتهی به سواحل را از دیگر برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر عنوان کرد.

    *عدم پرداخت معوقات ناجیان غریق رودسر

    عضو شورای اسلامی شهر رودسر به عدم پرداخت حقوق ناجیان غریق اشاره کرد و ادامه داد: تلاش مجموعه مدیریت شهرداری رودسر پرداخت معوقات ناجیان غریق و مراحل آماده‌سازی برای ایام بهار و تابستان است.

    وی با اشاره به فعالیت کارخانه کمپوست رودسر و جذب روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ تن زباله شهرداری‌های رودسر، کلاچای، واجارگاه، چابکسر، املش و رانکوه گفت: ۴۵ تا ۵۰ درصد پسماندهای وارد شده به کارخانه ریجکتی و برگشتی بوده و به دلیل نداشتن زمین مناسب برای دفع زباله در رودسر هر شهرداری موظف است تا ریجکت زباله‌های خود را تحویل گیرند.

    *غیر استاندارد بودن کودهای تولید شده کارخانه کمپوست رودسر

    حسین‌زاده به عدم کیفیت استاندارد لازم کود تولید شده کارخانه کمپوست رودسر اشاره کرد و گفت: در زمان‌های مختلف مانند نقص فنی کارخانه کمپوست زباله‌های تولید شده مستقیماً و بدون وارد شدن به کارخانه کمپوست به مکانی که برای ریجکت زباله در نظر گرفته شده تخلیه می‌شود که این امر تخلف است.

    به گفته وی، از ۲۱ هزار منزل مسکونی و حدود چهار هزار ساختمان اداری و تجاری و مراکز خدماتی و درمانی طی یک شبانه‌روز در شهر رودسر ۴۰ تا ۵۰ تن زباله تولید می‌شود که در صورت بسته بودن کارخانه کمپوست شهرداری مجبور می‌شود پسماندها را در محل دفن ریجکتی بریزد و نظارت بر عملکرد کارخانه کمپوست به‌عهده کمیته پسماند شهرستان است.

    عضو شورای شهر رودسر تغییر سبک زندگی را یکی از دلایل تولید بی‌رویه زباله خواند و افزود: بحث تفکیک زباله از مبدأ باید جدی گرفته شود که این از توان شهرداری خارج بوده و باید از ظرفیت بخش‌خصوصی بهره گرفت.

    *جذب رابطه‌مند نیروهای خواص در شهرداری رودسر

    وی به اقدام شهرداری رودسر در سال‌های گذشته برای جذب نیروهای انسانی به عنوان کارگر حجمی اشاره کرد و یادآور شد: این افراد از خواص بوده که به صورت رابطه‌مند جذب شدند و با وجود دستور وزارت کشور و استانداری برای اخراج آنها از شهرداری، این افراد همچنان مشغول به فعالیت هستند.

    حسین‌زاده به عملیات ساخت پروژه ماهی‌فروشان رودسر اشاره کرد و گفت: برابر مصوبه شورای شهر ادامه اجرای پروژه مذکور به تعاونی ماهی‌فروشان تحویل داده شده و به واسطه اداره شیلات تامین وام از بانک عامل انجام می‌شود و در صورت عدم موفقیت، تعاونی دوباره به شهرداری تحویل داده می‌شود و تاکنون تحویل رسمی صورت نگرفته و برای اجرای پروژه مذکور نیاز به سرمایه‌گذار بزرگ هستیم که به اعتبارات بانکی نیاز نباشد.

    *فروش زمین‌های شهرداری برای اجرای پروژه‌های عمرانی

    وی با اشاره به درخواست شهرداری فروش قطعات مختلف زمین تصریح کرد: اولویت فروش زمین‌ها بر اساس تفکیک ماده ۱۰۱ از افراد به شهرداری برای اجرای پروژه‌های عمرانی و آبادانی تفویض شده که با مزایده و انجام کارشناسی در راستای تعیین قیمت انجام می‌شود.

    عضو شورای اسلامی شهر رودسر درباره فروش زمین برای پرداخت بدهکاری‌های قبلی شهرداری است، افزود: بدهی‌های قبلی شهرداری بیمه تامین اجتماعی و حق و حقوق معوقات کارگران، کارمندان و بازنشتگان است.

    به گفته وی، شهرداری برابر قانون موظف است از درآمدهای حاصل فروش زمین‌های مذکور برای کارهای عمرانی هزینه کند و نظارت بر حسن اجرای آن به‌عهده شورا است.

    حسین‌زاده اختلاف نظر در شورا را از نظر مکان قطعات و اولویت فروش ذکر کرد و یادآور شد: از مالکان زمین‌های باقرآباد برای اجرایی نشدن پروژه ۳۵ متری عذرخواهی می‌کنم.

    وی با اشاره به اجرای خیابان ۳۵ متری باقرآباد چاف‌جیر خاطرنشان کرد: از مالکان زمین‌های باقرآباد برای اجرایی نشدن وعده‌های داده شده عذرخواهی می‌کنم در حالی که می‌توانستیم به صورت فازبندی هر سال انجام دهیم تا گام مثبتی برای منطقه باشد /فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8802

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *