×

غرس ۹ اصله نهال به یاد شهدای محیط‌بان در آستارا

  • کد نوشته: 4276
  • ۱۳۹۵-۰۴-۲۵
  • 63 بازدید
  • ۰
  • وحید پورحضرت بعد از ظهر امروز در حاشیه غرس نهال در پارک گردشگری این شهرستان، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه شرعی برای آحاد مردم و مسئولان نظام است. معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار آستارا با تصریح بر اینکه شجره طیبه انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شد، افزود:  امروز سربلندی […]

    غرس ۹ اصله نهال به یاد شهدای محیط‌بان در آستارا
  • وحید پورحضرت بعد از ظهر امروز در حاشیه غرس نهال در پارک گردشگری این شهرستان، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه شرعی برای آحاد مردم و مسئولان نظام است.

    معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار آستارا با تصریح بر اینکه شجره طیبه انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شد، افزود:  امروز سربلندی ایران اسلامی در جهان نشأت گرفته از رشادت‌های شهدا است.

    وی بیان کرد: سازمان محیط زیست و منابع طبیعی ۱۴۱ شهید محیط‌بان و جنگلبان را تقدیم این آب و خاک کرده است.

    پورحضرت با اشاره به اینکه این حرکت نمادین با حضور مسؤولان دستگاه‌های اداری آستارا انجام شد، ادامه داد: حرکت نمادین کاشت نهال با دوچرخه‌سوار حامل سفیر صلح در محیط پارک گردشگری پناهگاه حیات وحش لوندویل انجام شد.

    وی خاطرنشان کرد: سید مسعود طباطبایی، جانباز و دوچرخه سوار مروج منابع طبیعی و محیط زیست است.

    این مسؤول شهادت ۱۴۱ شهید مذکور را برای حفاظت از محیط زیست، منابع طبیعی و انفال الهی عنوان کرد و گفت: برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی باید تمام توان، ظرفیت علمی و مدیریتی خود را به خدمت بگیریم.

    وی بقا و استمرار انقلاب اسلامی را نیازمند اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و افزود: غرس ۹ نهال به نیابت از شهدا حرکتی ارزشمند محسوب می‌شود.

    پورحضرت یادآور شد: درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب انفال الهی از مهم‌ترین توصیه‌های مقام معظم رهبری است .

    سید محمود طباطبایی دور سوم دوچرخه سواری را در تمام استان‌های کشور انجام می‌دهد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=4276

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *