×

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی،نماینده مردم رشت با اشاره به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران گفت:آقای قالیباف به جای لابی کردن اجازه دهد تحقیق و تفحص انجام شود.

  • کد نوشته: 13354
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۴
  • 174 بازدید
  • ۰
  • ‍ به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» نماینده مردم رشت درباره تحقیق وتفحص از شهرداری گفت: هیچ مدیری در جمهوری اسلامی ایران نباید از تحقیق و تفحص و حسابرسی وحشت داشته باشد و برای جلوگیری از آن آنقدر لابی کند تا این تحقیق و تفحص انجام نشود. غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی با تاکید […]

    غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی،نماینده مردم رشت با اشاره به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران گفت:آقای قالیباف به جای لابی کردن اجازه دهد تحقیق و تفحص انجام شود.
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» نماینده مردم رشت درباره تحقیق وتفحص از شهرداری گفت: هیچ مدیری در جمهوری اسلامی ایران نباید از تحقیق و تفحص و حسابرسی وحشت داشته باشد و برای جلوگیری از آن آنقدر لابی کند تا این تحقیق و تفحص انجام نشود.

    غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه هیچ مدیری نمی تواند ادعا کند اقداماتش بدون اشکال است و اگر گفت: اگر افراد اعتقاد به خدا دارند اجازه می دادند به حساب و کتابش رسیدگی کند که اگر ایرادی دارد در همین دنیا مشخص شود و سر پل صراط گیر نکند.

    این نماینده مجلس دهم به شهرداری تهران توصیه کرد: اقای قالیباف برای آخرت خود هم که شده است آنقدر برای جلوگیری از تحقیق و تفحص لابی نکند و اجازه دهد این امر انجام شود.

    جعفر زاده با بیان این که این تحقیق و تفحص دو حالت بیشتر ندارد افزود: یا اصلا بدون اشکال است که چنین چیزی بعید به نظر می رسد اما چنانچه محرز شود به سود اوست و حالت دوم این است که خورده اشکالاتی وجود دارد که در نتیجه تحقیق و تفحص این اشکالات مشخص و مرتفع می شود.

    نماینده مردم رشت گفت: آقای قالیباف که معتقد است هیچ فساد و تخلفی در حیطه مدیریت او رخ نداده چرا تا این حد لابی سنگین انجام می دهد تا مانع تحقیق و تفحص شود.

    وی با بیان اینکه این تحقیق و تفحص برای مدیران قالیباف هم خوب است گفت: با انجام این تحقیق و تفحص دیگر مدیران فقط از قالیباف هراس ندارند و هر لحظه باید منتظر ناظری از سوی دیوان محاسبات،مجلس و غیره باشد پس لازم نیست قالیباف همه بار نظارت را به دوش بکشد لذا اجازه دهد دیگران هم در این نظارت به اون کمک کنند و نگران چیزی هم نباشد.

    غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: آقای قالیباف که معتقد است هیچ اشکالی نه در املاک نجومی نه در حقوق های نجومی و نه در استخدام های نجومی وجود ندارد دلیل دغدغه و نگرانی او چیست؟!

    نماینده مردم رشت با تاکید بر اینکه نمایندگان درباره تحقیق و تفحص نباید همه بار را به دوش نمایندگان تهران بیندازند گفت: مردم تهران هم از نماینده های تهران و هم نمایندگان شهرستان انتظار دارند که شهرداری را مورد حسابرسی قرار دهند. بنابراین فکر می کنم بررسی تحقیق و تفحص در مجلس یک آزمون بزرگ برای نمایندگان است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13354

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *