×

فرشید فقیه شجاعی خواستار شد: اجرای آسفالت کوچه های خاکی در مناطق محروم و حاشیه شهر/ برنامه ریزی و انجام تمهیدات ویژه بمنظور تنظیف شهر و مقدمات پذیرایی مهمانان نوروزی

  • کد نوشته: 9548
  • ۱۳۹۵-۱۰-۳۰
  • 178 بازدید
  • ۰
  • فرشید فقیه شجاعی خواستار شد: اجرای آسفالت کوچه های خاکی در مناطق محروم و حاشیه شهر/ برنامه ریزی و انجام تمهیدات ویژه بمنظور تنظیف شهر و مقدمات پذیرایی مهمانان نوروزی   مهندس فرشید فقیه شجاعی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لاهیجان در پنجاهمین جلسه شورا ی شهر ضمن قدردانی از شهردار و پرسنل پرتلاش […]

    فرشید فقیه شجاعی خواستار شد: اجرای آسفالت کوچه های خاکی در مناطق محروم و حاشیه شهر/ برنامه ریزی و انجام تمهیدات ویژه بمنظور تنظیف شهر و مقدمات پذیرایی مهمانان نوروزی
  • فرشید فقیه شجاعی خواستار شد: اجرای آسفالت کوچه های خاکی در مناطق محروم و حاشیه شهر/ برنامه ریزی و انجام تمهیدات ویژه بمنظور تنظیف شهر و مقدمات پذیرایی مهمانان نوروزی

     

    مهندس فرشید فقیه شجاعی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لاهیجان در پنجاهمین جلسه شورا ی شهر ضمن قدردانی از شهردار و پرسنل پرتلاش شهرداری به جهت اجرای آسفالت فینیشر، با اشاره به بررسی لیست آسفالت معابر سطح شهر در کمیسیون عمران شهری افزودند :  اولویت و تاکید اعضای کمیسیون عمران شهری اجرای آسفالت کوچه های خاکی در مناطق محروم و حاشیه شهر بود. هم اکنون با توجه به اجرای روکش آسفالت خیابان حد فاصل میدان خزر تا میدان هلال احمر ، کوچه های گلستان ۱۱ ، ۷ و بعد از آن گلستان ۲۴و۲۶ است که البته در خصوص کوچه گلستان ۲۴ و ۲۶ باتوجه به شرایط توپوگرافی و شیب این دوکوچه ابتدا می بایست تمهیدات لازم جهت هدایت آبهای سطحی ، زیرسازی و ایجاد شرایط مناسب و بستر خشک جهت اجرای آسفالت مهیا گردد .

    وی افزود : کوچه گلستان ۵۱ و کوچه های فرعی آن ، کوچه های فرعی خیابان ۱۶ متری ترمینال منشعب به محله پمپ بنزین و مدرسه تاج گردون جزو برنامه آسفالت می باشد . سپس روکش مسیر رزمندگان و کوچه های خاکی آن ، کوچه های وحدت در منطقه بوجایه و در ادامه روکش آسفالت مسیرخالو باغ و بعد از آن کوچه استخر معین مسیر دانشگاه دیلمان به تالاب حاجی آباد و نیز چند کوچه در خیابان رسالت و منطقه لاشیدان در دستور کار است .

    وی با اشاره به تقاضای شهروندان جهت روکش آسفالت کوچه شیشه گران و مروارید و خیابان ایثار از اعضای شورا خواستند در صورت تأیید این موارد نیز با توجه به شرایط این معابر در دستور کار شهرداری قرار گیرد .

    فرشید فقیه شجاعی از اجرای پروژه فرش بتن پیاده رو حدفاصل میدان گیل تا حاج سلیم محله تشکر و قدردانی و بر اهمیت این مسیر که تنها راه دسترسی به دریا و پراهمیت  به لحاظ تردد توریست و گردشگران است تاکید و خواستار توجه بیشتر به مبلمان شهری این مسیر شدند .

    وی با اشاره به پروژه فرش موزاییک مجموعه حاجی آباد خواستار نظارت بیشتر واحد عمران شهرداری بر این پروژه شدند .

    وی با اشاره به ایام باقیمانده تا نوروز و سال نو، از شهرداری بویژه امورشهرخواستند برنامه ریزی و انجام تمهیدات ویژه بمنظور تنظیف شهر و مقدمات پذیرایی مهمانان نوروزی را در اولویت قرار داده تا همچون سالهای گذشته فضای شهری خوبی برای استقبال مهمانان نوروزی داشته باشیم .

    مهندس شجاعی در ادامه با انتقاد از طولانی شدن عملیات اجرایی ایجاد انبار در پایانه مسافربری اظهار داشتند : چنانچه شهرداری قادر به تکمیل عملیات اجرایی مورد نظر نمی باشد از طریق جذب پیمانکار نسبت به تکمیل آن تا آخر سال اقدام نماید .

    وی با اشاره به لزوم پیگیری بیشتر در خصوص پرونده های کمیسیون ماده ۷۷ جهت وصول مطالبات شهرداری بر توجه و دقت نظر در این خصوص تأکید نمودند .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9548

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *