×

فرماندار آستانه اشرفیه: احیای نوغانداری همسو با اقتصاد مقاومتی است

  • کد نوشته: 10041
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۸
  • 122 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه پیشنهاد کرد: ادارات کمیته امداد و بهزیستی برنامه‌ریزی کنند تا افراد تحت پوشش خود را به سمت نوغانداری سوق دهند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم در سالن جلسات فرمانداری آستانه اشرفیه به ریاست حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و فرزانه معاونت مرکز توسعه نوغانداری کشور و هیات همراه، جلسه […]

    فرماندار آستانه اشرفیه: احیای نوغانداری همسو با اقتصاد مقاومتی است
  • فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه پیشنهاد کرد: ادارات کمیته امداد و بهزیستی برنامه‌ریزی کنند تا افراد تحت پوشش خود را به سمت نوغانداری سوق دهند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم در سالن جلسات فرمانداری آستانه اشرفیه به ریاست حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و فرزانه معاونت مرکز توسعه نوغانداری کشور و هیات همراه، جلسه توسعه نوغانداری در شهرستان تشکیل شد.

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ضمن خوش آمدگویی به حاضران و رئیس جدید اداره توسعه نوغانداری شهرستان آستانه اشرفیه، گفت: امیدوارم بتوانیم باتوجه به اهمیت تولیدات کشاورزی در اقتصاد کشور و حل مشکلات جامعه، بخش نوغانداری نیز که مدتهاست به فراموشی سپرده شده را دوباره احیا کنیم.

    حیدری (فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه) در ادامه پیشنهاد کرد: ادارات کمیته امداد و بهزیستی برنامه‌ریزی کنند تا افراد تحت پوشش خود را به سمت نوغانداری سوق دهند.

    وی افزود: نگاه شهرستان از منظر کمک به این حوزه از کشاورزی است.

    حیدری تصریح کرد: اگر بخواهیم موضوع نوغانداری را به رشد و پیشرفت گذشته برسانیم و رونق دهیم باید همه دستگاههای عضو در جلسه پای کار باشند، بایستی در شروع هر سال افق و چشم‌انداز خود را برای آخر سال تعیین نماییم و لازمه این امر همت و تلاش همه اعضاء و مخصوصا بسته‌های تشویقی و تشویق کشاورزان در این صنعت است./ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10041

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *