×

فرماندار تالش خبر داد: ۷ طرح ساحلی برای استفاده مسافران نوروزی

  • کد نوشته: 13303
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۲
  • 83 بازدید
  • ۰
  • فرماندار تالش از آماده سازی طرحهای ساحلی برای اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت:امکانات پذیرایی و تفریحی ۷ طرح ساحلی این شهرستان نیز برای استفاده مسافران مهیا شده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید عیسی مهدوی از آمادگی شهرستان تالش برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و […]

    فرماندار تالش خبر داد:  ۷ طرح ساحلی برای استفاده مسافران نوروزی
  • فرماندار تالش از آماده سازی طرحهای ساحلی برای اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت:امکانات پذیرایی و تفریحی ۷ طرح ساحلی این شهرستان نیز برای استفاده مسافران مهیا شده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید عیسی مهدوی از آمادگی شهرستان تالش برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: برای اسکان و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی ۲۰ مدرسه با ۱۷۴ کلاس و ۲۰۰ واحد مسافر کاشانه و ۵ مرکز اقامتی و هتل پیش بینی شده است .

    وی افزود: در سه جلسه تسهیلات سفرهای نوروزی از بخشداران و شهرداران شهرهای اسالم، حویق، لیسار، چوبر و تالش خواسته شده است هرچه سریعتر نسبت به زیبا سازی محیط شهر و لکه گیری آسفالت خیابانها و رنگ آمیزی علائم راهنمایی و رانندگی اقدام کنند .

    فرماندار تالش از آماده سازی طرحهای ساحلی برای اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت:امکانات پذیرایی و تفریحی ۷ طرح ساحلی این شهرستان نیز برای استفاده مسافران مهیا شده است.

    وی زیبا سازی حاشیه محور تالش به آستارا و اسالم به خلخال را که از پرتردد ترین محورهای این شهرستان است را در اولویت کاری ستاد خدمات سفر برشمرد و گفت:در این خصوص نیز علاوه بر همکاری ادارات راهداری تالش و آستارا گروهای دوستداران طبیعت نیز از چند روز پیش اقدام به جمع آوری زباله از حاشیه این محورمها کرده اند .

    به گزارش گیل و دیلم،در تعطیلات نوروزی سال ۹۵ بالغ بر ۶۰۰ هزار مسافر و گردشگر از مناظر زیبای شهرستان تالش دیدن کردند.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13303

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *