×

فرماندار رشت: استقبال داوطلبین انتخابات شورا نویدبخش انتخاباتی پرشکوه است

  • کد نوشته: 14019
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۵
  • 166 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رشت گفت: استقبال از سمت داوطلبین برای ثبت‌نام در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر را شاهد هستیم و این نویدبخش حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سیروس شفقی، فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رشت اظهار کرد: استقبال از سمت داوطلبین برای ثبت‌نام در پنجمین […]

    فرماندار رشت:  استقبال داوطلبین انتخابات شورا نویدبخش انتخاباتی پرشکوه است
  • فرماندار رشت گفت: استقبال از سمت داوطلبین برای ثبت‌نام در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر را شاهد هستیم و این نویدبخش حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، سیروس شفقی، فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رشت اظهار کرد: استقبال از سمت داوطلبین برای ثبت‌نام در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر را شاهد هستیم و این نویدبخش حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات است.

    وی گفت: آرامش خوبی در حوزه انتخابیه برقرار است و این نشان می‌دهد که همکاری‌های خوبی در حوزه نظارت و حوزه اجرایی انتخابات شوراها وجود دارد.

    فرماندار رشت تصریح کرد: ثبت‌نام از ساعات اولیه کاری آغازمی‌شود و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد که تعدادی از مسئولین ثبت‌نام فرمانداری شهرستان به منظور پیگیری و روند اجرای ثبت‌نام تا ساعت ۲۱ شب نیز در محل کار حضور دارند.

    شفقی با بیان اینکه کار ثبت‌نام از قبل از سال تحویل آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در مجموعه فرمانداری بیش از ۶۰ نفر و همچنین تعدادی از نیروهای ادارات دیگر نیز برای ثبت‌نام به یاری ما آمدند و بنده به شخصه شاهد آن هستم که بسیاری زمان تحویل سال مشغول خدمات رسانی به شهروندان و داوطلبین بودند و از همینجا از همه کسانی که تاکنون همراه بودند تشکر و قدردانی می‌کنم.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14019

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *