×

فرماندار رشت: سرفصل پروژه‌های استان گیلان در قالب ۸۵۰ پروژه تعریف شده است

  • کد نوشته: 6170
  • ۱۳۹۵-۰۷-۰۸
  • 176 بازدید
  • ۰
  • سیدعیسی مهدوی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و تصویب نهایی توزیع اعتبارات شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: تخصیص اعتبارات شهرستانی متناسب با نیازهای واقعی و سرفصل ضوابط تنظیم شده است. فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه عملکرد دولت باید متناسب با شرایط و موقعیت در کشور سنجیده شود، مطرح کرد: کارهای […]

    فرماندار رشت: سرفصل پروژه‌های استان گیلان در قالب ۸۵۰ پروژه تعریف شده است
  • سیدعیسی مهدوی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و تصویب نهایی توزیع اعتبارات شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: تخصیص اعتبارات شهرستانی متناسب با نیازهای واقعی و سرفصل ضوابط تنظیم شده است.

    فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه عملکرد دولت باید متناسب با شرایط و موقعیت در کشور سنجیده شود، مطرح کرد: کارهای به اتمام نرسیده در دولت وجود دارد که باید انجام شود.

    مهدوی با اشاره به اینکه اقدامات و کارهای انجام شده در دولت قبل را نفی نمی‌کنیم ولی کارهای هر دولت در زمان و مکان خود باید سنجیده شود، گفت: دولت در موضوع سلامت و برجام اقدامات خوبی داشته است.

    نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه تخصیص اعتبارات در حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی تنظیم شد، افزود: سرفصل استانی و پروژه‌های استان در ۲۳ فصل، ۶۰ برنامه و ۸۵۰ پروژه تعریف شده است.

    مهدوی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۴ مجموع اعتبارات استانی ۱۷.۲ میلیارد تومان بوده است، افزود: در سال ۱۳۹۵ مجموع اعتبارات استانی به ۲۷.۴ میلیارد تومان رسیده است.

    فرماندار رشت با اشاره به اینکه در ماده ۱۸۰ در سال ۱۳۹۴ مجموع اعتبارات استانی ۳.۲ میلیارد تومان بوده است، مطرح کرد: مجموع اعتبارات استانی در سال ۱۳۹۵ به ۶.۱ میلیارد تومان رسیده است.

    مهدوی با تاکید بر اینکه در ماده ۱۸۰ مجموع اعتبارات ۲۲.۳  میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات در سال ۱۳۹۵  به ۴۴.۷ میلیارد تومان رسیده است که نسبت به سال ۱۳۹۴، ۲۲.۳ میلیارد تومان افزایش داشته است.

    فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه در ضوابط بودجه و تنظیم اعتبارات استانی ۳ اولویت مطرح است، تصریح کرد: اولویت نخست در پرداخت مطالبات، پروژه‌های قبلی است.

    مهدوی با بیان اینکه اولویت دوم در تنظیم اعتبارات بودجه با اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، گفت: اولویت سوم برای تنظیم بودجه با پروژه‌هایی است که در مدت زمان دو سال به بهره‌برداری می‌رسند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=6170

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *