×

فرماندار رودسر: جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضروری است

  • کد نوشته: 12673
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۵
  • 156 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رودسر گفت: جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها امری ضروری است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، امیر جانبازی عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در اردیبهشت سال ۹۶ برگزار می‌شود. وی با اشاره به آغاز ثبت […]

    فرماندار رودسر: جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضروری است
  • فرماندار رودسر گفت: جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها امری ضروری است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، امیر جانبازی عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در اردیبهشت سال ۹۶ برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای شوراها از ۳۰ اسفند ماه جاری افزود: ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری از ۲۲ فروردین سال ۹۶ است.

    فرماندار رودسر ادامه داد: هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای داشتن انتخاباتی سالم، با امنیت، شکوهمند، قانونمند و گسترده در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

    وی ترغیب و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده را امری ضروری خواند و افزود: همه مردم دنیا چشم دوخته‌اند که حضور مردم ایران پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال ۹۶ چگونه است.

    جانبازی تشویق و آوردن رأی اولی‌ها به دور از دیدگاه‌های سیاسی و جناحی را در بالا بردن آمار مشارکت مردم در انتخابات موثر دانست و گفت: انعکاس و بیان عملکرد دولت از سوی مدیران در جلب مشارکت مردم موثر بوده و نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در این راستا بر کسی پوشیده نیست.

    وی از برگزاری ۱۶ همایش توسط اداره‌ها و نهادها با هماهنگی اداره‌های کل برای جلب مشارکت مردم در انتخابات این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در این همایش‌ها از سخنرانانی استفاده شود که به دور از هر جناح و حزبی مردم را تشویق به انتخاب اصلح‌ترین فرد با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی کنند.
    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12673

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *