×

فرماندار سیاهکل: انتخابات شاخص توسعه یافتگی است

  • کد نوشته: 14047
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۵
  • 102 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل با بیان اینکه انتخابات شاخص توسعه یافتگی است، تصریح کرد: مردم و مسئولین در کنار یکدیگر می توانند روستا، شهر و کشوری آباد را بسازند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس رضا اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و […]

    فرماندار سیاهکل:  انتخابات شاخص توسعه یافتگی است
  • فرماندار سیاهکل با بیان اینکه انتخابات شاخص توسعه یافتگی است، تصریح کرد: مردم و مسئولین در کنار یکدیگر می توانند روستا، شهر و کشوری آباد را بسازند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس رضا اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح دوشنبه، ۳۰ اسفند در فرمانداری سیاهکل و بخشداری مرکزی سیاهکل و بخش دیلمان و پیرکوه آغاز شده است.

    فرماندار شهرستان سیاهکل با بیان اینکه تاکنون ۱۸۲ نفر برای شرکت در انتخابات شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد ۱۳ نفر در شهر سیاهکل، ۱۴ نفر در شهر دیلمان، ۱۰۵ نفر در روستاهای بخش مرکزی سیاهکل و ۵۰ نفر در روستاهای بخش دیلمان و پیرکوه برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

    وی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان تا ۶ فروردین ادامه دارد، گفت: مطابق قانون تعیین شده امکان جابجایی زمان نام‌نویسی داوطلبان وجود ندارد.

    رئیس هیئت اجرائی شهرستان سیاهکل افزود: به طور معمول در روزهای آخر با ازدحام نام نویسی افراد مواجه می شویم؛ به همین دلیل از تمامی افراد می خواهم تا هرچه زودتر اقدام به نام نویسی کنند و این کار را به روز آخر موکول نکنند.

    اسلامی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است، خاطرنشان کرد: مراکز ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۲۱ پذیرای مراجعه کنندگان می باشند.

    فرماندار سیاهکل با بیان اینکه انتخابات شاخص توسعه یافتگی است، تصریح کرد: از مردم فهیم شهرستان سیاهکل می خواهم با شرکت کردن در انتخابات دوازدهیمن دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و با انتخاب افراد اصلح، در تصمیم گیری مقامات ورود کنند، زیرا مردم و مسئولین در کنار یکدیگر می توانند روستا، شهر و کشوری آباد را بسازند.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14047

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *