×

فرماندار سیاهکل خبر داد: نام نویسی ۷۰۳ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی سیاهکل

  • کد نوشته: 14175
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۸
  • 51 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل گفت: پس از احراز صلاحیت داوطلبین شورای شهر و روستا اسامی آنها پس از طی مراحل قانونی و در چارچوب حفظ مقررات انتخابات به صورت رسمی اعلام می شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس رضا اسلامی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اتمام زمان ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره شوراهای […]

    فرماندار سیاهکل خبر داد:  نام نویسی ۷۰۳ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی سیاهکل
  • فرماندار سیاهکل گفت: پس از احراز صلاحیت داوطلبین شورای شهر و روستا اسامی آنها پس از طی مراحل قانونی و در چارچوب حفظ مقررات انتخابات به صورت رسمی اعلام می شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس رضا اسلامی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اتمام زمان ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: تعداد ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی در شهرهای سیاهکل و دیلمان، بخش مرکزی سیاهکل و بخش دیلمان و پیرکوه به حد نصاب رسیده است.

    فرماندار سیاهکل با اشاره به نام نویسی ۷۰۳ نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان، افزود: در شهر سیاهکل ۳۸ نفر، در شهر دیلمان ۲۱ نفر، در بخش مرکزی سیاهکل از مجموع ۶۷ روستا ۳۹۰ نفر و در بخش دیلمان و پیرکوه از مجموع ۴۶ روستا ۲۵۴ نفر برای کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کرده اند.

    وی ضمن تشکر از افرادی که برای ساخت شهر و روستای خود در این انتخابات داوطلب شده اند، گفت: پس از احراز صلاحیت داوطلبین اسامی آنها پس از طی مراحل قانونی و در چارچوب حفظ مقررات انتخابات به صورت رسمی اعلام می شود.

    اسلامی خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در شهرستان سیاهکل اتخاذ شده است.
    منبع:ایسنا

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14175

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *